Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2013. december 2. AZ EGYESÜLÉS ÉRDEKÉBEN MINDENKINEK MEG KELL HAJOLNIA

2013. december 02. 07:13 - Andre Lowoa

AZ EGYESÜLÉS ÉRDEKÉBEN MINDENKINEK MEG KELL HAJOLNIA


1988. január 12.

Uram, és Istenem.

Vassula, hadd segítsek neked. Emlékszel a három rúd látomására? Függõlegesen és mereven álltak.

Igen, Uram, emlékszem.

Jól van. Ahhoz, hogy egyesülni tudjanak, mindháromnak meg kell hajolnia. Soha nem mondtam azt, hogy csupán kettõnek kell meghajolnia. Vassula, észreveszed-e, hogy én, a ti Istenetek mennyire igyekszem, hogy egyesítselek benneteket?

Mai találkozásunk kezdetén szándékomban volt, hogy megkérdezzelek a tegnapi üzenettel kapcsolatban, a keresztvetés módjáról.

Tudom leányom, ezért akarom, hogy megértsétek, mire utalok, amikor azt mondom: “Az egyesülés érdekében mindenkinek meg kell hajolnia.” Szeretlek benneteket, és mivel irgalmam végtelen, eljövök, hogy segítsek egyesülni nektek. Vassula, a szív egyszerûségében keress engem! A szeretet Istene vagyok. Szelíd vagyok és alázatos, emlékezzetek útjaimra! Az egyesülés érdekében tegyétek félre önzõ szándékaitokat, ismerjétek fel hangomat ti, akikre Szavamat bíztam, és akikre a lelkek ezreit bíztam, ti, akiket nyájam uraivá rendeltem. Miért keresitek az én céljaim he1yett a magatokét? Szétszéledtek bárányaim szétszéledtek… Virágom, azért jövök el általad, hogy papjaimat összehíva összegyûjtsem a nemzeteket és megújítsalak benneteket szeretetemmel.

Uram és Szabadítóm, miképpen fogyják felismerni hibáikat?

Hibáik felismerésének útja, ha az én akaratomat keresik. Bánjátok meg bûneiteket, gondoljatok irgalmasságomra, higgyetek Gondviselésem mûveiben ahelyett, hogy lábbal tipornátok. Õszintén imádjatok, az én érdekeimet keressétek és ne a magatokét!

Uram, bocsáss meg, hogy nem tudom megérteni, mi az “érdek”. Azt jelentené Uram, hogy össze akarod gyûjteni és vissza akarod hozni szétszóródott nyájadat?

Kedves, még te is megértetted, mire vágyom leginkább, de én nem csak erre vágyom. Ha újra elolvasod kinyilatkoztatásomat, meg fogod érteni, Vassula.

Igen, Uram

Arra emlékeztetlek leányom, hogy áldd meg azokat, akik üldöznek téged! A szeretet mindig türelmes és kedves. Élj szentül! Gondolj irántad való türelmemre, leányom! 1 Légy az én képmásom, higgy bennem, remélj és szeress! Jöjj, pihenj meg bennem lélek, aki oly drága vagy nekem. Érezd szeretetemet és tisztelj engem, a te Istenedet. Mi ketten?

Köszönöm Istenem, hogy körülveszel szereteteddel. Köszönöm türelmedet, kedvességedet és lelkemmel való együttérzésedet. Hiszek Benned, imádlak Téged, remélek Benned és szeretlek. Amen.

Ó kedvesem! Szívem megtelik szeretettel, ha ezeket a szavakat hallom tõled! 2 Ó Istenem, hogy is ne szeretnélek! Érted élek, Tied vagyok még ha agyagból vagyok is. Mindazt, amit teszek, Neked teszem szeretetbõl. Nem keresem saját érdekeimet, csak azt keresem, hogy Nevedet megdicsõítsem. Azt keresem, hogyan hozzam vissza Hozzád bárányaidat, arra törekszem, hogy akaratodat kövessem, Uram. Szeretlek, és irántad való szeretetbõl, amelyet Te adtál nekem, és amire Te tanítottál, arra kérlek, ha az a szándékod, erõsítsd meg hitemet, és add, hogy határtalanul szeresselek. Tégy alkalmassá arra, hogy a megkezdett munkát folytassam és dicsõítselek Téged. Amen. Kertem gyümölcseivel foglak táplálni. Üldözõid szeme láttára foglak táplálni, mert ez az akaratom.

Köszönöm Uram, Jézus.

Erõsen ragaszkodj ahhoz, amit neked adtam és ne engedd, hogy bárki elvegye jutalmadat. Erõsen higgy bennem! Itt a kezem, fogd meg, és hallgasd meg, mit súgok füledbe.


1Ha nem Õ lenne a Szeretet, már régen megbüntetett volna!
2 Látszott, hogy Isten nagyon örül.
komment

Adács

2013. december 01. 16:42 - Andre Lowoa

Adács 2942 lakosú község a 80-as/Sátoraljaújhely-Miskolc-Hatvan-Budapest/ vasútvonal mentén Gyöngyöstől 10 kilométerre, délre fekszik.

http://em.bloglog.hu/page/8/




 Szent Jakab apostol templom

A templom 1742-ben épült, a korábbi templom gótikus szentélyének felhasználásával, barokk stílusban.

komment

Vámosgyörk

2013. december 01. 16:42 - Andre Lowoa

Vámosgyörk 2071 lakosú község a 80-as/Sátoraljaújhely-Miskolc-Hatvan-Budapest/, a 85-ös/Vámosgyörk-Gyöngyös/ és 86-os/Vámosgyörk-Újszász-Szolnok/ vasútvonalak mentén, Jászárokszállástól 7 kilométerre, északnyugatra fekszik. Itt és a környéken már évezredekkel ezelőtt éltek emberek. Erről tanúskodnak az előkerült újabb kőkori, kora- és közép-bronzkori leletek, a hatvani és a füzesabonyi kultúrához tartozó eszközök, fegyverek. Kelta településnyomokat is találtak. A népvándorlás idején szarmaták, hunok és avarok szálláshelye volt. A magyar honfoglalás után királyi birtok, majd az Abáké. Az 1273-ból származó oklevél szerint IV. (Kun) László az Aba nemzetségbeli Compoldus fiának, Péter étekhordómesternek adta. A település akkori neve Jurk. Az 1332/35. évi pápai tizedjegyzékben Geurk, 1394-ben Gurk, 1396-ban Gewrk, 1445-ben Gyerk néven említik. 1445/1446-tól vámhely, ezért a neve 1470 óta Wamos Gyewrk, amelynek heti és országos vásártartási joga is volt. Jelentős település, mert a legkorábbi, hazai, 1528-ban készült Lázár deák-féle Magyarország-térkép Cürk névvel Agatz (Adács) és Arokzalos (Árokszállás) közt tünteti fel. A Compold-Kompolti-Kompolthy család 1522-ig birtokolta Györköt, kihalása után az Országh családé lett. A törökök első pusztítását átvészelte, mert a hatvani szandzsák 1550. évi adóösszeírásában Vámos Györk heti és országos vásártartási, valamint vámszedő jogát megőrizve 13 ház és kapu után adózott. A szokásos török adókon kívül 35-en báránytizedet, méhkas- és szénatizedet, sertés-, rét- és erdőadót fizettek. Legfőképpen búzát termeltek. Mindebből megtudjuk, hogy a török hódoltság kezdetekor e falubeliek kizáróan mezőgazdasággal foglalkoztak. A török megszállás ellenére megmaradt a színmagyar lakosság (Nagy Balázs, Bors András, Vas Benedik, Lencsés Petri), de megtalálható a megye északi részéről, vagy a Felvidékről betelepült magyar (Bodoni Mihál, Felfodi György), sőt, szlovák (Tód Miklós) család is. A meg-megújuló török hadjáratok miatt 1551-ben már csak 3 porta lakott, 1555-ben a hatvani, 1565-ben a jászberényi náhie faluja és egyben Divane Ibrahimnak a hűbérbirtoka. Bár a magyar földesurasság névlegessé vált a török idején, Vámos Györke életben maradt lakói ugyanúgy nyögték a kétfelé adózást s terheit, mint a szomszédos községek. Az 1570-es években itt is jelentős bortermelés könnyített kis időre a megélhetésen: 1578-ban 34, 1583-ban 44 földdarabon műveltek szőlőt, és fizettek dézsmát a magyar hatóságoknak. Eger 1596. évi eleste után Wamos Georekgh a török hadak útjában fokozatosan elpusztult. 1598-ban csak 13-an lakják. A török megszállás miatt az egyenes ági földesúri öröklés is megszűnt. Utoljára Miksa király adományozott nemesi birtokot, mégpedig a “fiúsított” Országh Borbálának, akitől így a férje, Török Ferenc kapta 1570-ben, 1606-ban leánya, Török Zsuzsanna és az o férje, Nyáry Pál a birtokos. Nyáry Pál fia, Miklós és annak négy lányától eredt “négy lineának”, a Petrovay-Orczy, Huszár, Szunyogh, Bossányi-Szemere családok leszármazottainak, illetve Nyáry Pál leánya, Borbála és annak egyetlen fiának, Haller Sámuelnek a birtokába jutott a falu. A pusztulás mértékét tükrözi, hogy a török időkben W. J. Blaeu 1647-ben megjelent Magyarország térképén találhatjuk utoljára, Curk névalakkal feltüntetve Agatz (Agács) szomszédságában. 1669-ben lakatlan, 1675-1686 között 1-2 család lakta. A XVI-XVII. században rommá lett a temploma, plébániája, valamint apátsága is. A néptelen falu a török rabságból Hatvan várának 1686. augusztus 18-i visszavételekor szabadult fel, de utána is sokáig lakatlan maradt. Telekessy István egri püspök 1700. február 18-án kelt összesítése szerint még mindig “elhagyott” helység volt. 1693-ban Haller Sámuel a legfontosabb birtokos, a “négy linea” leszármazottai, a Bossányi, Orczy, Tarródy, Gosztonyi családok szintén birtokosai a falunak. Ok, továbbá Haller utódai, a Brudern, Hunyady, Baldácsy és a Visontai Kovách családok a XIX. században is birtokosok maradtak. Az újratelepülés az említett birtokos családok közreműködésével a kuruc szabadságharc után indult meg. A betelepülők valamennyien magyarok és római katolikusok voltak. Kevés lélekszámuk és romos templomuk miatt a csányi anyaegyházhoz tartoztak. A betelepülések és a lakosság belső gyarapodása folytán a jobbágy- és zsellérháztartások száma a következőképpen nőtt: 1712-ben 16, 1715-ben 20, 1720-ban 28, 1735-ben 48, 1770-ben 92. A lakosság a határt 1771-ig újraszántásos földközösségben művelte, őszi és tavaszi nyomás, vagy vetésforgó szerint. A földesúri szolgáltatást közösen rótták le a jobbágyok, akik általában 8-35 kisholdat műveltek. A falu határában akkor már nem volt erdő. Vámos Györk 1771-ben kapott urbáriumot, amely a falu határát II. osztályúnak minősítette. Minden egész jobbágytelek 28 kishold szántóból és 10 kaszás rétből állt. 1764-ben elkészült a plébániaház - így Vámos Györk ismét önálló plébániát kapott. 1766-ra újjáépült a fatornyos, sekrestyével bővített Minden Szentek-templom is. A falu lakóinak szorgalmára vall, hogy az 1771-ben művelt 820 katasztrális holdnyi paraszti birtok 1788-ban 1104 katasztrális holdra emelkedett. A tehetősebb jobbágygazdák közül mind többen vitték termékeiket, állataikat a jászsági és a gyöngyösi vásárra. Úthálózati csomóponttá vált a falu, amit jól megörökített az országos felmérés során, II. József rendeletére készített, 1783. évi katonai térkép is. A falu 1786-tól önállóan használhatta hivatalos iratainak igazolására a Tekintetes Heves és Külső Szolnok Vármegye által jóváhagyott pecsétet, amelynek címeralakja szív alakú tönkből kinőtt stilizált tulipán, azaz a szeretet és jóság jelképe. Tény, a lakosság szeretettel fogadott bárkit, aki itt megtelepült, akár izraelita, akár református volt. Magyarország 1828. évi ismertetője szerint a falu 1072 lakosából tíz az izraelita. 1842-tol pedig az egyik legnagyobb birtokos a református Visontai Kovách család. A reformkorban tovább erősödött a falu gazdasági szerepe, 1836-1846 között ismét erőre kapott a bortermelés és a közvetítő vásározás. A lakosság anyagi gyarapodását tükrözte, hogy két utcát is kiköveztek, és 1826/1837-ben nemcsak megnagyobbították, hanem kőtoronnyal is megtoldották a katolikus templomot. Az elöljáróság és a plébános hozzáfogott iskola építéséhez is. Az 1716/1776-tól meglévő iskola mellé 1807-ben felépült a bővített tanterem, amit 1848-ban új helyen emelt, kéttermes épülettel váltottak fel a falu közepén, a volt tanácsház telkén. A lakosság erkölcsi felemelésén buzgólkodó Szagula József plébánosra és a kántori teendőket ellátó tanítók közül Mattyasovszky Jánosra (1816-1827), valamint Agócs Jánosra (1833-1852) a későbbi évtizedekben is hálával gondoltak az emberek. Vámos Györk lakóinak száma a XIX. század közepéig folyamatosan gyarapodott: 1806-ban 932, 1816-ban 984, 1821-ben 1060, 1830-ban 1004,1840-ben 1019 és 1849-ben 1129 személy élt itt. Ezzel szemben a földesurak száma az 1771. évi nyolcról 1848-ban ötre csökkent a kihalás és elköltözés folytán. 1848 nyarán hat önkéntes lépett be a vármegye nemzetőrei közé. 1849. április 2-án, a hatvani csata idején az egész falu segítette az átvonuló honvédsereg élelmiszer- és hadianyag-szállítását. Április 3-án a falu apraja-nagyja lelkesen üdvözölte a Jászberénybe tartó Kossuth Lajost és Görgey Artúrt. A szabadságharc leverése után a vármegye hadi biztosa, Kapy Eduárd ide is elküldte büntető embereit, de “a rebellióban való részvételről senki nem tudott mondani semmit”, azaz a lakosság nem adta fel a forradalom és szabadságharc tevékeny helyi résztvevőit. Az 1848. évi jobbágyfelszabadítás idején a következő birtokviszonyokat találjuk: jobbágyszántó 964, úrbéri rét 340, elkülönzött legel 356 katasztrális hold, úrbéri telek 45 6/8. Telkes jobbágy 56, úrbéri házas zsellér 82 családfő. A Kossuth-bankók érvénytelenítése és a pénzhiány-hitelhiány képtelenné tette az önálló paraszti gazdálkodásra a felszabadított lakosságot. Ezért az önkényuralom éveiben megindult eladósodásuk, elszegényedésük. Hiába termékeny a sok szántóföldje, továbbá “rétje, legelője szintén bőséggel áldott”, amint arról Magyarország 1851-ben megjelent Geographiai Szótára is megemlékezett, még a nagybirtokosoknak is gondot okozott gazdaságaik tőkés fejlesztése és bekapcsolódásuk az árutermelésbe. E nyomasztó helyzetben lépett színre a vámosgyörki nagybirtokos, Visontai Kovách László, akinek a kezdeményezésére Heves és Külso-Szolnok vármegye legnagyobb birtokosai 1858. április 8-án megalapították a Heves Megyei Gazdasági Egyesületet. Kovách célja az volt ezzel az egyesülettel, hogy “fejlesztessék a gazdálkodás Vármegyénk javára, Hazánk boldogulására”. Még életében elérte, hogy a főúri, nagypolgári alapítású egyesület közép-, majd kisbirtokosokkal bővülve a megye mezőgazdasági életének legfőbb serkentőjévé lett. Kastélyát a megyei szellemi és gazdasági élet egyik középpontjává tette. Példát mutatva birtokostársainak, kastélyparkot létesített 111 egzotikus fával és 99 cserjével, erdőt és szőlőt telepített. Ösztönzésére a falu kisbirtokosai 1863 tavaszán Varga István bíró elnökletével kisgazdatársulást alapítottak, amelynek tagjai - Visontai közbenjárására - előnyös hitelhez jutottak, és ezáltal szőlőtelepítéshez foghattak. Pesty Frigyes országos felmérő kérdéseire az elöljáróság 1864. május 6-i válaszában Agócs Alajos jegyző a határnevek között már a Szoloske nevét is említette - bizonyítva: a hajdani szőlőterületek felújításának, illetve a sikeres új telepítéseknek megvolt az eredménye. Különösen sokat lendített a falu gazdasági életén a Hatvan-Miskolc vasúti fővonal 1868-1870 és a Vámos Györk-Gyöngyös szárnyvonal 1869-1870 közötti megépítése. Az építés idején kedvező munkaalkalomhoz, jó jövedelemhez jutottak a zsellérek és napszámosok, valamint a szekeres gazdák. A vasút legnagyobb áldása mégis az volt, hogy e kis falut is bekapcsolta az ország gazdasági életének vérkeringésébe, lakóit pedig a hazai utasforgalomba. A munkanélküliség az XIX. évszázad utolsó évtizedében megszűnt, mert a vasút ebben is segített, sokan vasutasok lettek. A lakosság gazdasági gyarapodása a falu arculatán is tükröződött: terjedt a kő- és téglaépítkezés, a háztetőket cserepezték. A hívek annyi pénzt gyűjtöttek, hogy 1895/1897-ben újjáépíthették a katolikus templomot. :Élénkült a társadalmi élet, iskolai és felnőtt egyletek alakultak. Legtöbben, 51-en az 1902-ben létesült 48-as és Függetlenségi Körbe léptek be. Ide is eljutottak a Várkonyi-féle Független Szocialista Pártnak, majd a Csizmadia vezette Magyarországi Földmunkások Országos Szövetségének agitátorai. Hatásukra 1898 elején még Csaudáry Pál katolikus lelkész, a “helybeli nép igaz papja” is ostorozta a községi elöljáróságot, a járási és a megyei vezetőket. Az 1867 utáni többszörös megyei és járási területi átrendezések nem érintették a továbbra is Heves megyéhez és a gyöngyösi járáshoz tartozó, 1871-ben nagyközséggé nyilvánított, 1901-tol Vámosgyörk névvel írt települést. Az 1930-as években épült közösségi ház- Cultural centre, built in the 1930-es estek, vezetői jól felhasználták az adottságokat. A Vámosgyörk-Jászapáti között 1909 nyarán megnyitott szárnyvonallal “kis” vasúti csomóponttá vált a község. A kisgazdák sikerrel kapcsolódtak be a gabona- és élőállat-kereskedelembe, amit az 1905-ben létesített “teher-pályaudvaron” át bonyolítottak le. Ugyaninnen napi 4 hl tejet szállított hűtővagonban Budapestre a Visontai Kovách-féle nagybirtok. A község bekötőutat épített Adácsig, valamint a Vámosgyörkhöz tartozó Berekaljapusztához, Alsómajorhoz, Felsomajorhoz, Borhy-tanyához és Kisgyörkhöz, összefűzve így a gazdag “bokrokat”. 1910-ben 2225 a lakóinak száma. Az I. Világháború évei nemcsak megállították a község gazdasági fejlődését, hanem az 1916-tól mind gyakoribb terményrekvirálások a tartalékokat is felemésztették, sőt, a gőzmalom saját készletét is elvitték. Ezért a Haditermény Rt.1918 őszén 150 q búza elvetéséhez járult hozzá. A vasútállomáson a hatvani csomópont katonai kirendeltsége őrködött az őszirózsás forradalomig, a tanácsköztársasági időszakban pedig a Gyöngyösi Járási Gazdasági Felügyelőség négytagú karhatalmi gárdája ügyelt a “proletárrendre”. A háborúban 282-en vettek részt, közülük 44 volt a hősi halott. A háború alatt összeomlott gazdasági élet gondjait az infláció tovább fokozta. A kilábalás minden téren lassan haladt. 1920-ban részleges birtokvásárlással és tagosítással nőtt a kisgazdák száma, de a községben jórészt még mindig önellátásra termeltek. Ekkor még csak az 1924-1929 között szerveződő hat középgazdaság és két, uradalommá szerveződött nagybirtok kapcsolódott be a környék és az ország gazdasági életébe. 1922-ben megalakult a Vámosgyörki Ifjúsági Egylet, 1924-ben a római katolikus egyházközség 130 millió korona helybeli adománnyal kifesttette Lohr Ferenc budapesti festőművésszel a Mindenszentek-templomot. 1927-ben létrehozták az önművelődési egyletet, 1931-ben 124 taggal 163 üzletrésszel megalapították a Vámosgyörki Fogyasztási és Értékesítési Szövetkezetet. Mindez azt mutatta, hogy az infláció, majd a világgazdasági válság ellenére is lábra állt a község gazdasági és társadalmi téren is. A még 1908-ban államosított iskolájának a község 1933-ban 100 kötetes könyvtárat ajándékozott. 1936-ban felépítették a községházat. 1935-ben már a gyarapodó község képét mutatta Vámosgyörk. Lakóinak száma 2278 volt. Ezt a viszonylag egyenletes fejlődést állította meg a II. Világháború. A front súlyos utcai harcokkal kísérve 1944. november 16-án pusztított végig Vámosgyörkön. Lakói közül a háború éveiben 67 személy halt meg (polgár, katona, deportált izraelita). A romos vasútállomás és környéke helyreállításával indult meg az újjáépítés. A pártok közreműködésével kibontakozó politikai élet 1948-1950 között itt is eltorzult, amely a gazdaságra és a helyi társadalomra hatott. Az 1950-es évek túlhajszolt terménybeadása sújtotta a földosztáskor kisbirtokossá vált 150 családot és a korábbi birtokosokat, sőt, az 1949-ben szervezett Haladás TSZ 22 tagját is, ugyanakkor a járási tanács nem valósította meg az ígért iparosítást. Így sokan eljártak dolgozni. Hiába lett 1959. március 12-én, a Kossuth Mgtsz megalakulásával Vámosgyörk termelőszövetkezeti község, az 1960-as évek végéig számottevő gazdasági eredményt nem lehetett tapasztalni. Előrelépést a Vámosgyörk és Vidéke Általános Fogyasztási és Értékesitő Szövetkezet (a volt földműves-szövetkezet) működése, valamint az atkári és adácsi mezőgazdasági termelőszövetkezettel egyesített helyi tsz háztáji ágazata tett. Az 1960-as évek közepén a szövetkezeti közművelődési élet, az évtized végétől az általános iskolai oktatás színvonala nőtt. Az igazgató 1970-ben a gyöngyösi járás iskoláinak legeredményesebb igazgatója címet kapta. Vámosgyörk 1980-tól alsó fokú szerepkörű, önálló tanácsszékhelyű község A pezsdülo életet látva Gyöngyös 1983-ban a vonzáskörzetébe akarta besorolni, de a település fejlesztésének sorsa tovább is a helyi vezetők kezében maradt, akik az Észak-Magyarországi Tervezo Vállalat 1981-ben kidolgozott, Vámosgyörk egyszerűsített általános rendezési terve szerint munkálkodtak a település fejlesztésén.


http://em.bloglog.hu/page/8/


 Mindenszentek templom

Az első templom a XV.-XVI. században épült, többször átépítették, 1890-ig volt használatban. 1897-ben épült föl neogótikus stílusban az új templom.
komment

Éjszakai pénzadományok a hamis profétától

2013. december 01. 16:41 - Andre Lowoa

Közel egymillió euróval segített a rászorulóknak Ferenc pápa megválasztása óta. A pénzt a pápai főalamizsnás viszi éjszaka a szegényeknek – tájékoztat a pénteki olasz sajtó. Konrad Krajewski érsek, pápai főalamizsnás éjszaka egy fehér színű Fiat Qubóval útnak indul, és Rómában vagy akár Olaszország más részében is elmegy oda, ahol szükség van a pápa segítségére.

A főalamizsnás az utóbbi hónapokban 6500 embernek vitt pénzsegélyt a Szentatya nevében, közel egymillió euró (300 millió forint) összegben. A rászorulók között volt az az idős asszony Margherában, akinek ellopták a pénztárcáját. A pápa 200 eurót küldött neki, ugyanennyit kapott egy Velencében élő argentin hajléktalan – de Ferenc pápa segít a Caritas menhelyeinek is, és támogatta a Lampedusa szigetére érkezett menekülteket is.

Eddig egy-egy plébános mondta el néha a sajtónak, hogy a pápa – rajtuk keresztül – pénzt küldött a rászorulóknak. „Ferenc pápa már Buenos Aires érsekeként is inkognitóban járta az utcákat és segítette a szegényeket. Ezt most biztonsági okokból nem teheti, pedig nagyon szeretné. Most én megyek helyette. Én vagyok az ő meghosszabbított keze” – fogalmazott Konrad Krajewski érsek, akit olasz újságírók faggattak ki.

„Amikor este bejelentem a pápának, hogy indulok, mindig fennáll a veszély, hogy ő is velem akar jönni.” A Corriere della Sera című napilap kérdésére – hogy a szegényeket segítő körutakra a Szentatya tényleg sohasem hagyta-e el a Vatikánt, és nem tartott-e vele – Krajewski érsek egy mosollyal válaszolt.

Nem mindig a pénz segít – hangsúlyozta. Amikor az októberi lampedusai hajószerencsétlenség után Ferenc pápa a főalamizsnást azonnal a szigetre küldte segíteni, „észrevettem, hogy az illegális bevándorlótáborban levőknek nem pénzre van a legnagyobb szükségük, 1600 telefonkártyát vettem nekik, hogy fel tudják hívni rokonaikat...”

A pápai főalamizsnás irodája – 11 munkatárssal – a Vatikánon kívüli római utcákban található. Az alamizsnát az egész világból a páphoz érkező adományok alkotják, de évi 250 ezer euró származik azokból az apostoli áldásokból is, melyet a Vatikán pergamenen árul keresztelőkre, esküvőkre 5–15 euróért.

MTI/Magyar Kurír

komment

A Jezsuita program - A teljes világuralom megszerzése

2013. december 01. 16:29 - Andre Lowoa

A jezsuiták programja, hogy beszivárogjanak a Keleti Szövetség ügynökei közé, és eltérítsék az új pénzügyi rendszer létrehozásának folyamatát. Szükségtelen mondani, hogy a Keleti Szövetség felső emberei tisztában vannak ezzel, és nem hagyják, hogy ez megtörténjen. A Fehér Sárkány Társaság felső tagjai is megtanulták a leckét, miután elődeiket évtizedekkel ezelőtt megtévesztették, amikor átadták a sok-sok aranyukat a Jezsuita ügynököknek értéktelen papírdarabokért (amerikai államkötvények). A Fehér Sárkány Társaság most sokkal óvatosabb, különösen azért, mert a jezsuiták megpróbálnak a Te-Wu-n, a kínai titkos hírszerző ügynökségen keresztül beszivárogni.

A jezsuita terv az, hogy hagyják a Fény erőinek megtisztítani az Illumináci frakciót (Rockefeller, Bush, Kissinger, Cheney és társaik), majd titokban összeállnak a Rothschildokkal, hogy átvegyék az új pénzügyi rendszer létrehozásának folyamatát. Ügynökeik jelen vannak az összeesküvés lemondásáról szóló végtelen tárgyalásokon, és próbálják a megállapodásokat a jezsuita tervekhez közelebb hozni. Ez a forrása azoknak a javaslatoknak, hogy a pápát tegyék meg az új M1-nek (monetáris irányító). Ez az oka, hogy az új jezsuita pápa támogatja a központi világbank elképzelését. Ők is fontolgatják azt az ötletet, amely lehetővé tenné a globális adósság elengedést, mely úgy állítaná be őket, mint az emberiség megváltóit, a "jóindulatú" Katolikus Egyház szárnyai alatt. Majd úgy állítanák be a Katolikus kultuszt, mint ami megújult, és sokkal nyilvánosabb, és tennék ezt vonzó módon, majd fokozatosan felszívnának más vallásokat (kezdve a Buddhizmussal), amíg el nem érik egy globális vallási, tudatprogramozási kultusz céljait, ugyanakkor a Katolikus Egyház korábbi attrocitásait továbbra is a szőnyeg alá söpörve tartanák.

2.bp.blogspot.com/-i_1I13zzd6k/UpjREt3jP8I/AAAAAAAAM84/DZmTyYYhC2g/s1600/jezsuita+hatalom+p%C3%A1pa+arkh%C3%B3n+cia+nsa+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+idegenek+ufo+fema+r%C3%A9gi%C3%B3+ferenc+p%C3%A1pa+2013-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg


Speciális CIA programokon keresztül beszivárogtak a különféle mozgalmakba olyan mértékig, hogy az alternatív média hírszerzési információinak 70 százaléka dezinformáció, mely közvetlenül vagy közvetve jezsuita forrásokból származik. Van egy lista emberekről és csoportokról ezen felszabadító mozgalmakon belül, amelyek vagy közvetlen jezsuita irányítás alatt állnak, vagy a jezsuiták manipulálják őket, mely lehet, hogy a közeljövőben nyilvánosságra kerül.

A jezsuiták az Arkhónok irányítása alatt dolgoznak, hogy fenntartsák a Föld karantén állapotát. Nem árt tudni, hogy a jezsuita szervezet a Farnese család 16. századi alkotása, amely az egyik legerősebb Fekete Nemesi család Olaszországban.

Az egyik oka, amiért a jezsuiták létrehozták a 2. Világháborút, hogy hangszereljék az arany világszintű megszerzését, hogy finanszírozni tudják a fekete költségvetési programokat, hogy fenntarthassák bolygónk karantén helyzetét (titkos űrprogram, mély földalatti katonai bázisok). Az Arany Liliom egy jezsuita művelet volt, és Yamashita tábornok egy báb volt a jezsuiták kezében

https://s3.amazonaws.com/khudes/A-100-030-Q-001%3DHISTORY+REVISITED+%281%29.pdf

Itt kell megemlíteni a Pozitív Templomosok szerepét a jezsuiták bukásában. Egy stratégiailag zseniális lépéssel átmenetileg a főellenség Rothschildok mellé álltak, és együtt indították el az 1848-as és 1849-es Márciusi forradalmat, a Memphis-Misraim egyiptomi szabadkőműves csoportokon kersztül Olaszországban, Franciaországban és Magyarországon. Ezek voltak az egyetlen fontosabb szabadkőműves csoportok, melyekbe akkorra még a jezsuiták nem szivárogtak be.

A Márciusi forradalom Európában jelentősen csökkentette a jezsuiták hatalmát, mely csökkentette a Fekete Nemesség befolyását, felszámolva a feudalizmust, és felgyorsítva ezáltal a rabszolgaság eltörlésének folyamatát világszerte. Sok ember életkörülményei kezdtek javulni. Az emberiség fókusza is elkezdett áttérni az érzelmi alapú jezsuita vallási kontrolltól az elme irányítása felé, melyet még jobban népszerűsített a tudomány és az általános oktatás.

Szükségtelen mondani, hogy a Pozitív Templomosok és a Rothschildok közötti ideiglenes szövetség a márciusi forradalommal együtt véget ért.

Érdekes megjegyezni, hogy a Márciusi forradalmat nemesfémmel finanszírozták, ami most nagyjából 10 millió dollárnak felelne meg. Egy drasztikus változás megszervezése a világban nem is olyan drága.

Jelenleg a Pozitív Templomosok egy sokkal erősebb szövetséget kötöttek másokkal, egy sokkal pozitívabb csoporttal, és együtt fogják megszüntetni a jezsuita hatalmat a bolygó felszínén örökre.

Ebben a pillanatban a jezsuiták az Arkhónok fő operatív munkacsoportja, azzal a céllal, hogy továbbra is fenntartsák a földi vesztegzárat.

A korábbi legfőbb tábornokuk Hans Peter Kolvenbach hathatósan tartja fenn a félelem rezgéseket az emberiség között a bolygó felszínén. Ő az irányító elme 911 (ikertornyok) és a 311 (Fukushima) áltámadások mögött, és a fő tervező a szíriai konfliktusban. Ő kényelmesen él Libanonban, közel a szíriai határhoz.

A pápai tanácsadó Heinz (Henry) Kissinger hozta létre a PI-40-et, egy titkos csoportot, amely most a legfontosabb jezsuita-vezérelt erő, hogy megakadályozzák a pozitív Földönkívüli kapcsolatot:

http://www.bibliotecapleyades.net/exopolitica/esp_exopolitics_F_2.htm#the_prominence

Az igazi ok, amiért a jezsuiták létrehozták a CIA-t, az NSA-t, az NRO-t és az NGA-t az volt, hogy figyelemmel kísérjék és értékeljék azt a veszélyt, melyet a pozitív Földönkívüli fajok jelentenek a birodalmukra.

A CIA fő célja, hogy jezsuita-barát politikai rendszereket telepítsenek az egész bolygón, különösen azért, hogy a pozitív Földönkívüliekre vonatkozó politikát diktálják. A jezsuiták fő programozási központja a Georgetown Egyetem Washingtonban:

http://en.wikiped...University

Talán érdemes megjegyezni, hogy számos CIA igazgató esett át jezsuita programozáson ezen a helyen. George Tenet, aki a CIA igazgatója volt a 911-es esemény idején, a Georgetown Egyetemen végzett. David Petraues, aki CIA igazgató volt néhány évvel ezelőtt, katonai ösztöndíjjal végzett a Georgetown Egyetemen. A korábbi CIA helyettes igazgató Michael Morell a Georgetown posztgraduális hallgatója volt. A jelenlegi CIA igazgató John O. Brennan bölcsész szakon végzett a Fordham Egyetemen, ami egy másik nagy jezsuita programozási központ.

A védelmi miniszterek is elég sokszor szerették meglátogatni a Georgetownt. Donald Rumsfeld, aki védelmi miniszter volt a 911-es támadás alatt, a Gerogetownra járt (bár nem volt jó az iskolában). Robert Gates, aki 2006 és 2011 között volt védelmi miniszter, doktori fokozatot ért el a Georgetownon. Chuck Hagel jelenlegi védelmi miniszter a Georgetown professzora volt. A védelmi miniszterek szerepe az, hogy erősítsék a negatív hadsereget a jezsuiták ellenőrzése alatt. 2004-ig az volt a szerepük, hogy felügyeljék a mély földalatti bázisok létrehozásának folyamatát. 2004 után az összes ilyen bázist az Ellenállás megtisztította.

1.bp.blogspot.com/-NZJ_I41XggQ/UpjULjbN1HI/AAAAAAAAM9E/JSnl_2qdZTs/s1600/jezsuita+hatalom+p%C3%A1pa+arkh%C3%B3n+cia+nsa+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+idegenek+ufo+fema+r%C3%A9gi%C3%B3+ferenc+p%C3%A1pa+titkos+katonai+f%C3%B6ldalatti+b%C3%A1zis+2013-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg


Az NSA fő célja, hogy nyomon kövessék az összes elektronikus hírközlést a bolygón kivétel nélkül, és lehallgassák, elemezzék és értékeljék az összes üzenetet, amely kapcsolatot jelez a jóindulatú Földönkívüli intelligenciával vagy az Ellenállással, mely kapcsolatnak minden nyoma érzékelhető fenyegetést jelentene a jezsuita birodalomra.

Az NRO fő célja az, hogy folyamatosan figyelemmel kísérje bolygónk felszínén és környékén a pozitív földönkívüli kapcsolat bármely nyomát. Ha bármiféle ilyen kapcsolat történik, az NRO értesíti a negatív katonaságot, mely eltávolítja a pozitív Földönkívüli kapcsolatot így vagy úgy, mert tudják, hogy a jezsuita hatalomra veszélyt jelentenek.

Az NGA célja, hogy a bolygó teljes felszínét részletesen feltérképezze, mely a teljes irányítást szolgálja.

A jezsuiták hatalmi struktúrája az Egyesült Államokban így néz ki:

http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1800251/pg1

A fenti embereken kívül megemlítendő Leon Panetta, aki védelmi minszter és a CIA igazgatója is volt, és akit a Santa Clara jezsuita egyetemen programoztak.

Janet Napolitano, aki egészen a közelmúltig a Belbiztonsági Minisztérium feje volt, diplomáját ugyanezen jezsuita egyetemen szerezte.

Az Egyesült Államokban található 10 FEMA régió térképe:

3.bp.blogspot.com/-LyhN8u9UUX4/UpjQWBeoi1I/AAAAAAAAM8s/gMyNsfwLog0/s1600/jezsuita+hatalom+p%C3%A1pa+arkh%C3%B3n+cia+nsa+f%C3%B6ld%C3%B6nk%C3%ADv%C3%BCliek+idegenek+ufo+fema+r%C3%A9gi%C3%B3+2013-%C3%BAj+vil%C3%A1gtudat.jpg


Összehasonlítható az Egyesült Államok 10 jezsuita tartományával:

1.bp.blogspot.com/-7c2AX0PDCe8/UpjQV0jFPVI/AAAAAAAAM8w/ix1SkQN7lR4/s1600/jezsuita+hatalom+p%25C3%25A1pa+arkh%25C3%25B3n+cia+nsa+f%25C3%25B6ld%25C3%25B6nk%25C3%25ADv%25C3%25BCliek+idegenek+ufo+fema+jezsuita+r%25C3%25A9gi%25C3%25B3+2013-%25C3%25BAj+vil%25C3%25A1gtudat.jpg


Hogy tiszta legyen, nem azért lett bemutatva a jezsuita program, hogy félelmet keltsen, hanem hogy tájékoztasson, hogy tudatában legyünk a helyzetnek. Vannak működésben lévő Fény erők, és NEM lesz megengedve, hogy a jezsuiták terve sikeres legyen.

A Fény győzelme közel van!


Kobra
http://2012portal.blogspot.hu/
http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2013/11/a-jezsuita-program-teljes-vilaguralom.html
komment

Hanuka - a zsarnokság szimbóluma

2013. december 01. 16:08 - Andre Lowoa

A hanuka, mint a zsidó nép ünnepe a Makkabeusok könyveiben szereplő történetből eredeztethető. Ebben a mondatban leírtunk mindent – hogy a zsidó nép, és nem egy vallásos közösség ünnepe. Mivel a Makkabeusok könyve nem része az ószövetségi könyvek kánonjának, ezért nem tekinthető szent könyvnek. Ezért maga az ünnep sem szent, ellentétben az ószövetségi könyvekből eredeztethető ünnepekkel.

Magát a Makkabeus felkelést is mi jellemzi? Az, hogy a vallási szabályok semmibevételével indított szabadságharc, ami ennek eredményeképpen és szükségképpen el is bukik. A zsidó nép esztelen lázadása teremtőjének akarata és büntetése ellen, cél nélküli mészárlás és öngyilkos háború a megszállók ellen és a saját népük ellen is. Jól jellemzi az egész háborút a Masszada-erődben elkövetett csoportos öngyilkosság, mint a hitetlenek elkeseredett menekvése a jogos büntetés elől. Hát nem tudták, hogy az Isten úgyis feltámasztja a halottakat, amikor az öngyilkosságról is számot kell adni? Nem jobb-e számot adni bűneinkről ebben a világban, mint a következőben, bocsánatért könyörögve?

Ebben az időben, amikor a hellén hatások ellen lázadtak, a zsidóságban már egy jóval sötétebb szellemiség ereje gyülekezett, amelyikhez képest a pogány szertartások és rítusok a fény ünnepének számítottak. Mit várhatnánk egy néptől, amelyik megöli a saját prófétáit?

A hanuka az első zsidó népi (és csak népi, azaz nem szakrális) ünnep. Emiatt a fény ünnepének beállítani közönséges hazugság, emeljenek akármekkora gyertyatartókat is. Ledönteni a hazugság oszlopait pedig nem bűn, hanem hősies cselekedet.

A zsidóságnak mint népnek az egész világra kiterjedő önérvényesítő hatalmi harcát nevezzük cionizmusnak. Emiatt a hanukát nem mint szent vallási ünnepet, hanem mint a cionizmus világünnepét kell szemlélnünk, és a zsarnokság megnyilvánulásának kell tartanunk. A hanukia pedig, a kilencágú gyertyatartójuk nem más, mint a zsarnokság szimbóluma. Kell a fenének a cionizmus világossága!

A zsidó népnek számos vallási szabálya van, amit be lehetne tartani. Számos szertartás, ünnep, ami Istentől van, és amivel semmi baj sem lenne. De ők nem csak hogy ezeket nem tartják meg, hanem helyette kifejezik tévelygéseiket olyan ünnepekkel, amelyek csak hitetlenségüket és hatalmi törekvéseiket szimbolizálják, és növelik a bűneiket. A külsőségek, az álszent rabbijaik képmutató ájtatossága és a világbékéről papolás ne tévesszen meg senkit, a szentségtelent nem lehet szentté tenni.

Tamási Attila
komment

Egy kis demonológia

2013. december 01. 16:06 - Andre Lowoa

A hét főbűn katolikus meghatározásához a középkorban keletkezett teológiai írások egy-egy fődémon nevét társítják. A nevek eredete és jelentése mindig érdekes, hiszen a legösszetettebb érvelések alapját képezheti, vagy egyszerűen rávilágíthat az érvelés alapvető hibáira. A Lucifer név például fából vaskarika, egy pontatlan fordításból eredeztethető. Ugyanígy érdekes a bukott angyalok története, ahol egy démoni nevet egy egykor angyali lénynek tulajdonítanak, és a mítosz még a bukásuk okát és hogyanját is megjelöli. Általában tévesen egyébként, mert ezeknek a történeteknek a kanonizált bibliai könyvekben nincs alapja, viszont a hitelesnek nem minősíthető, bizonytalan eredetű apokrifok tárgyalják. Esetleg valamilyen teológiai szaktekintély írásai igazolják, akinek az írásait jobban elemezve kiderül, hogy nem is kellett volna olyan nagy szaktekintélynek lennie.

Általában két történet közül az ember azt fogadja el, amit hitelesebbnek érez, még akkor is, ha mindkettő kitaláció. Létezhet egy harmadik változat is, amikor a történet inkább egy példázat, egy mese, amelyik elég beszédes ahhoz, hogy átvitt értelemben fontos üzenetet hordozzon, megragadjon a köztudatban, széles körben elterjedjen. Igazából ez a harmadik változat a fontos a számunkra.

Maguk a fődémonok nevei is részei a mesének. A példázatnak. Már amennyiben a név beszédes. A Baál-Zebúb ("a legyek ura") név sem az adott lény saját neve, hanem arra a jelenségre utal, amikor a jelenlétében valami furcsa és megmagyarázhatatlan történik, mondjuk hirtelen a semmiből túl sok légy jelenik meg.

Ha az Asmodeus névre gondolunk, vissza kell keresnünk az eredetijét. Nehéz ügy, mivel a hangalak leírása az eredeti héberben sem volt egyértelmű, számítottak a számértékek és a hasonló hangzású betűkből kirakható egyéb szavak is. És éppen ez a törvényszerűség az, amelyik rávilágít a dolgok lényegére.

Az eredeti név egyik változata, חשמדאי két szót tartalmaz. Az egyik a tizedik parancsolatból ismert חמד, "chámad" azaz a kívánni, kívánság, ami valami kellemesre vonatkozik, és az első két betű miatt valami köze van a hőséghez is. A másik szó az איש , "is" azaz a férfi. Vagyis az Azmodeus névnek nem a latin deus szóhoz van köze, hanem az óhéber "chasmodaj" tartalmazza a név igazi jelentését: "a férfi kívánsága".

A "ne kívánd felebarátod házát" parancsolatban ugyanaz a szó szerepel, mint az azután következő tiltásban: "ne kívánd felebarátod házastársát (nőjét, feleségét)". A kívánság a hőséggel egy nő esetében – hiszen ez következik a tízparancsolat szavaiból, és erre figyelmeztet Chasmodaj neve is – akár szerelemnek is tűnhet (viszont a szövegből kiderül, hogy nem erről van szó). Chasmodaj jelenléte, ahogyan Baál-Zebúbé is bír egyfajta ellenálhatatlan és természetfeletti erővel. Olyasmivel, ami már attól gyanús, hogy mennyire szokatlan és erős. Az ige világossága viszont eloszlatja a démonokat eltakaró sötétséget, maradnak a hit és a parancsolatok, amelyeken megtörik az érzelmekre ható bűvölet.

Az Azmodeushoz kapcsolódó észrevételek egy névhez és egy mondathoz kapcsolódnak. Maga a név az üzenet, ami lényegretörően nevén nevezi a problémát. A hozzá kapcsolódó mesék pedig figyelmeztetnek és felhívják a figyelmet a fontosságára. De vajon ki alkotta a nevet? Egy tudós, egy próféta? Mindenesetre megmaradt az üzenet annak aki megérti: "bölcs, vigyázz a szerelemmel!".

Tamási Attila
komment

Nagyfüged

2013. december 01. 09:19 - Andre Lowoa

Nagyfüged 1834 lakosú község Hevestől 18 kilométerre, északnyugatra fekszik a Gyöngyös-Heves összekötő út mentén.


http://em.bloglog.hu/page/8/





 Árpád-házi Szent Erzsébet templom

A templom 1738-61 között épült, barokk stílusban.

A temetőben lévő kápolna a XVIII. sz. végén épült, barokk stílusban.

komment

Az Amerikai Humanista Szövetség beperelte a tanárt, mert imádkozott egy beteg diákért

2013. december 01. 09:12 - Andre Lowoa

Az Amerikai Humanista Szövetség (AHA) legújabb bírósági ügye nemcsak megdöbbentő, de egyenesen botrányos.

A szervezet által november 20-án beadott panasz szerint a Missouri állambeli egyik iskola tanárát azzal vádolják, hogy imádkozott az egyik beteg diákért, projektet szervezett az éhező gyermekek megsegítésére és (kapaszkodjatok meg) együttműködött egy metodistával.

„A tanárok egyszerűen nem imádkozhatnak a diákokkal az iskolában és semmilyen egyéb módon nem népszerűsíthetik vallásos hitüket irányukba,” áll a szervezet nyilatkozatában.

A humanisták elvileg két diák nevében indítottak eljárást a szövetségi bíróságon, azzal vádolva Gwen Pope tanárt és a Fayette R-III iskolakerületet, hogy megsértették az alkotmányt, mivel megengedték a keresztény klubnak, hogy reggel, iskolakezdés előtt összejöjjenek. Az iskola korábbi igazgatója is a per egyik vádlottja.

Mrs. Pope, aki már nem tanít az iskolában, a Keresztény Diákok Szövetségének szponzora volt a Fayette gimnáziumban. A diákok 2010 óta jöttek össze reggelente, hogy együtt imádkozzanak és olvassanak a Bibliából az egyik osztályteremben.

Az Amerikai Humanista Szövetség szerint a két sértettnek néhány „kellemetlen esete volt a teremben tartott imatalálkozókkal összefüggésben”.

Az érintett terem az iskola bejáratának közelében helyezkedik el és a jelek szerint a nem hívő diákok láthatták társaikat vallásos elfoglaltság közben.

Azt állítják, hogy látták a tanárt és a diákokat a Bibliát olvasni és (ismét kapaszkodjatok) imádkozni.

„Amikor egy diák megbetegedett vagy megsérült, Pope gyakran kérte a résztvevő diákokat, hogy imádkozzanak érte, amit meg is tettek együtt, lehajtott fejjel, csukott szemmel, Ámennel fejezve be,” áll szó szerint a vádiratban.

A Humanista Szövetség által szponzorált hirdetés: „Valószínűleg nincs Isten, szóval hagyd abba az aggodalmaskodást és élvezd az életet.”
Jézus válasza: „A tolvaj csak azért jön, hogy lopjon, öljön és pusztítson: én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt bőségben éljenek.” – János 10:10

Az ügyben egy konkrét eset is megnevezésre került a 2010/2011-es tanévből, amikor egy diák térdműtéten esett át. Mrs. Pope állítólag bátorította a diákokat, hogy imádkozzanak a fiatalemberért.

„A tanár lehajtotta a fejét és becsukta a szemét,” áll a dokumentumban. „Az ima végén Pope és a diákok hangosan azt mondták, hogy Ámen.”

Hihetetlen mi meg nem történhet manapság egy iskolában!

Vajon mit várnak tőlük? Gyűjtsék be a Bibliákat és tartsanak könyvégetést?

A „metodistával való szövetkezés” vádpontról kiderült, hogy Mrs. Pope férje a helyi metodista gyülekezetben volt ifi pásztor és időnként meghívták a klub imatalálkozóira.

Az Amerikai Humanista Szövetség célja, hogy a bíróság vessen véget minden vallásos tevékenységnek az iskolában és kötelezze a vádlottakat, hogy anyagilag kárpótolják a „sértetteket”.


Forrás: foxnews.com

Írországban sem jobb a helyzet az ateista gyülekezet, bevezetné a hittan órák mellett az ateizmust, mint tantárgyat be is fogják. “A diákoknak meg kell ismerniük más vallásokat is” mondták. “Meg kell tanulniuk, hogy minden embernek más a mentalitása, véleménye és nem mindig a konzervatív a helyes nyitottnak kell lenni” És ez még csak “jobb” lesz!

http://idokjelei.hu/2013/11/az-amerikai-humanista-szovetseg-beperelte-a-tanart-mert-imadkozott-egy-beteg-diakert/

komment

Ludas

2013. november 30. 07:12 - Andre Lowoa

Ludas 842 lakosú község a 80-as/Sátoraljaújhely-Miskolc-Hatvan-Budapest/ vasútvonal mentén, Gyöngyöstől 11 kilométerre, délkeletre fekszik.


http://em.bloglog.hu/page/8/





 Szentháromság templom

A templomot a XVIII. sz. építtette a Tarródy család. 1817-ben építették hozzá a tornyot és a homlokzatot a templomhoz.

komment

Visonta

2013. november 30. 07:10 - Andre Lowoa

Visonta 1043 lakosú község Gyöngyöstől 9 kilométerre, keletre fekszik.

http://em.bloglog.hu/page/8/


 Szent Kereszt felmagasztalása templom

A templom a XV. században épült. A XVIII. században újították fel, 1824-ben átépítették, megerősítették és kibővítették, megtoldották sekrestyével. ekkor készült új homlokzata. 1854-ben építették hozzá a tornyot. 1878-ban ismét felújították. Utoljára 2005-2006-ban újították fel külsőleg és belsőleg.
komment

10 téveszme a homoszexualitásról

2013. november 29. 16:52 - Andre Lowoa

Tíz téveszme és azok cáfolata az amerikai A Family Research Council (FRC – Családvédelmi Tanács) összeállítása alapján:

 
1. Vannak, akik homoszexuálisnak születnek.
- A tudományos kutatások nem támasztják alá, hogy bárki homoszexuálisnak születne. Peter Bearman és Hannah Brückner, a Columbia és Yale Egyetemek kutatói kimutatták, hogy az egypetéjű ikreknek csupán 6,7 százalékánál fordul elő a homoszexualitás mindkét testvérnél. A homoszexualitás kialakulásában sokkal nagyobb szerepe van a gyermekkori szocializációnak – állítják a kutatók. 
 
2. Az ember szexuális orientációját nem lehet megváltoztatni.
- Férfiak és nők ezrei számoltak már be arról, hogy megváltozott a szexuális orientációjuk homoszexuálisról heteroszexuálisra. A felmérések alapján van, amikor spontán módon, és van, amikor szakszerű terápia eredményeképpen történik meg a változás. Dr. Robert L. Spitzernek 200 kísérleti alany számolt be arról, hogy nemi orientációjuk homoszexuálisról heteroszexuálisra váltzott.” (Szexuális Viselkedés Archívuma 32/5 – 2003 október.)

3. Káros és etikátlan, amikor egy homoszexuális embert megpróbálunk heteroszexuálissá változtatni.
- Nincs tudományos bizonyíték arra, hogy a változtatást célzó törekvések nagyobb kárt okoznának, mint maga a homoszexuális életmód. Egy 800 személyen elvégzett felmérés résztvevői közül csupán 7,1 százalék állította azt, hogy a reorientációs terápiát követően legalább 3 negatív következményt tapasztaltak (összesen 70 potenciálisan negatív következmény volt felsorolva).

 4. A lakosság 10 százaléka homoszexuális.
- Az amerikai lakosságnak kevesebb, mint a 3 százaléka határozza meg magát homoszexuálisnak vagy biszexuálisnak. A Nemzeti Egészségügyi és Társadalmi Élet Felmérés (National Health and Social Life Survey) szerint a férfiaknak a 2,8 százaléka, a nőknek 1,4 százaléka határozta meg magát homoszexuálisnak, leszbikusnak vagy biszexuálisnak.

5. A homoszexuálisoknak nincs több pszichológiai problémájuk, mint a heteroszexuálisoknak.
- A homoszexuálisok körében sokkal nagyobb arányban fordul elő az idegbetegség és a kábítószerezés, mint a heteroszexuálisok körében. 2008-ban egy kutatócsoport 13 ezer szakmai publikáció és 28 felmérés adatait összevetve a következő megállapításra jutott: „A leszbikus, a homoszexuális és a biszexuális emberek esetében nagyobb a rizikója az idegbetegségnek, az öngyilkossági gondolatoknak, a kábítószer-fogyasztásnak és a szándékos önpusztításnak, mint a heteroszexuálisoknál.”
 
6. A homoszexuálitás nem káros az egészségre.
- A homoszexuálisok körében elterjedt promiszkuitás és egyes szexuális gyakorlatok miatt a homoszexuális emberek jobban ki vannak téve a nemi és ehhez kapcsolódó más betegségeknek, illetve fizikai sérüléseknek. Az Egyesült Államokban az AIDS áldozatainak 68 százaléka homoszexuális férfi volt.
 
7. A homoszexuálisok által nevelt gyermekek nem különböznek a heteroszexuálisok által nevelt gyermekektől, és nem is válnak sérültekké.
- Tudományos kutatások tömkelege támasztja alá azt, hogy azok a gyermekek kerülnek a legelőnyösebb helyzetbe, akiket a saját anyjuk és apjuk nevel fel, és ahol a szülők egy életen keresztül elkötelezett házassági kapcsolatban maradnak egymással.

8. A homoszexuálisok nem hajlamosabbak a gyermekek molesztálására, mint a heteroszexuálisok.
- A Szexuális Kutatás Folyóirat (Journal of Sex Research) egy 1989-ben megjelent felmérése szerint a gyermekekkel szembeni szexuális visszaélések egyharmadát homoszexuális pedofilok követik el. Mivel a homoszexuálisok aránya a társadalomban kevesebb, mint 3 százalék, ebből az következik, hogy a homoszexuálisok tízszer annyi pedofil cselekményt követnek el, mint a heteroszexuálisok.

9. A homoszexuálisok nagyon hátrányos helyzetben vannak a társadalomban a diszkrimináció miatt.
- A felmérések alapján a homoszexuálisok az átlagnál magasabb iskolai végzettséget tudnak megszerezni. (Robert Michael, John Gagnon, Edward Lauman, Gina Kolata: Sex in America: A Definitive Survey, 1994).

10. A homoszexuális kapcsolatok ugyanolyanok,  mint a heteroszexuális kapcsolatok, azzal a kivétellel, hogy a partnerek azonos neműek.
- A homoszexuálisok ritkábban lépnek be egy elkötelezett kapcsolatba, kevésbé hűségesek a partnereikhez, és kevésbé valószínű, hogy egy életen keresztül elkötelezettek maradnak a partnerük mellett, mint a heteroszexuálisok. A homoszexuálisok körében nagyobb mértéket ölt a családon belüli erőszak is. Egy holland felmérés szerint a „stabil partnerrel” rendelkező homoszexuálisok évente átlagosan nyolc partnerrel létesítenek szexuális kapcsolatot. (Peter Sprigg – Family Research Council)
komment
süti beállítások módosítása
Mobil