Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. szeptember 20. EZ AZ ÉN KÜZDELMEM

2021. szeptember 20. 09:18 - Andre Lowoa

1992. július 2.

Szent Édesanyánk szól:

Krisztus hamarosan veletek lesz.
Te fáradozol gyermekem, de amit felajánlasz Fiam dicsõségére, az megszentel téged és megdicsõíti Õt. Isten akarata volt, hogy Teste, az Egyház érdekében felfedje magát elõtted. Leányom, ne feledd, hogy Jézus soha, de soha sem fog elhagyni téged! Emlékszel, hogyan bíztad rám az üzeneteket, amelyeket kapsz? Én, mint a te Édesanyád megõrzöm, amit nekem adtál, és ma éppúgy, mint tegnap, sietve fogom Fiam üzeneteit terjeszteni. A Sátán rosszindulattal beszélhet, látszólag legyõzhet minden nemzetet, és dicsõséges gyõzelmet arathat, én mégis hamarosan legyõzöm õt, Vassula, mert ez az én küzdelmem. Leányom, meg foglak erõsíteni, és elég erõt adok neked ahhoz, hogy folytasd küldetésedet.

Most az Úr beszél:

Szerezz nekem örömet és hirdesd Szavaimat mindenütt, ahová küldelek. Légy szilárd! Támaszkodj Szívemre és érezd, hogy szeretlek! Mondd meg gyermekeimnek, hogy ajánlják fel magukat és családjaikat a mi két Szívünknek! Ajánljátok fel magatokat, hogy megjelöljelek titeket mint enyéimet. Figyelj rám!
Mondom neked, hogy olyan nehéz idõk következnek, amilyenek azelõtt nem voltak sohasem. A Föld már látja idejének hajnalát.
Legyetek szilárdak, és ne engedjétek, hogy megtévesszenek titeket! Sokan állítják, hogy engem hallanak, amint üzenetet adok nekik. De nem én vagyok ezeknek az üzeneteknek a szerzõje és nem is Édesanyám. Már figyelmeztettelek téged ezekre az idõkre. Már sokszor figyelmeztettelek, hogy ezekben az idõkben sok hamis próféta támad, hogy hazugságokkal rombolják le Mesteretek mûveit. Éber lesz azok füle, akik hallanak. A meggondolatlanok szívét meg fogják téveszteni. 1 (Sokan igyekeznek majd megtéveszteni téged, Vassula. Azt mondják majd, hogy én, Jézus, küldöm õket hozzád, de õk hamis próféták.) Ne feledd, hogy sok hamis Krisztus támad! Egyesek nagy jeleket mûvelnek és még a választottakra is nagy hatást gyakorolnak. Újból figyelmeztettelek.
Leányom! Megengeded, hogy folytassam benned e mûvet? Imádkozz, nehogy kísértésbe ess! Megnyitom számodra az utat. Ne félj! Irántad való szeretetem örök.

komment
süti beállítások módosítása