Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. július 20. KERESSEN TÉGED MINDEN SZÍV!

2021. július 20. 08:00 - Andre Lowoa

1996. szeptember 2.

Leányom, ÉN VAGYOK van veled. Jöjj és imádkozz! Mondd:

 

Ó Uram, mily félelmetes vagy!
Ellenségeidet szétoszlatod, mint a füstöt.
Legyen Szent háromszorosan Szent Neved!
A Te becsületességed megdicsõít Téged
a mi gonoszságunkban.
A Te hûséged megdicsõít Téged
a mi hûtlenségünkben.
Keressen Téged minden szív, Uram,
és hívja segítségül Nevedet!
Találjon Rád,
aki sohasem keresett,
hogy ezt mondhassa
színed elõtt:
“Egyedül Istenben
van az oltalmazó igazságosság és erõ!

 

Egyedül Istenben van életem,
örömöm és békém.
Kihez hasonlíthatnánk Õt?
Kivel tehetnénk
egyenlõvé Õt?
Az Õ oltalmában virágoztam ki,
és nagy szeretetében örvendezem.
Dicsõség a Magasságbelinek,
dicsõség háromszorosan Szent Istenemnek!”
Uram,
Rajtad kívül nincs más Úr,
mindvégig
hirdetni fogom szabadító igazságosságodat.
Amen.

 

Jöjj, Teremtõd mondja: Veled vagyok. Légy áldott!

komment
süti beállítások módosítása