Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. július 16. NEW YORK, TALÁLKOZÁS A GARABANDALI CONCHITÁVAL

2021. július 16. 05:30 - Andre Lowoa

NEW YORK, TALÁLKOZÁS A GARABANDALI CONCHITÁVAL

 

1991. július 18. éjjel 1 óra 15 perc

Uram, köszönök mindent, amit nekem adtál. Sohasem leszek képes arra, hogy eléggé dicsérjem Szent Nevedet!

A Szeretet közel van hozzád. A Szeretet megpihen rajtad. A Szeretet sorra meg fog mindent valósítani a maga idején. Ne félj! Szabadítód olyan, mint az õr, szüntelenül vigyáz rád. A Magasságbeli nem hagy el téged. Figyelj rám! Már régen elõkészítettem mindezt. Mielõtt megszülettél, már elterveztem, és most megvalósítom. Érted? Elküldtelek gyermekeimhez, hogy elmondd nekik híreidet, és fellelkesítsd õket. Higgy bennem, bízz bennem! Ismerem nehézségeidet és nyomorúságodat, de hamarosan, igen hamar eljövök, ledöntöm a lázadót, és uralkodni fogok szívetekben, nemzedék. Isten országa hamarosan veletek lesz. Megáldom drága garabandali gyermekeimet. Tudd, hogy Én vagyok mindig melletted van!


Szent Édesanyánk arra kért, hogy olvassam fel nektek a 2 Kor 1,10-11. versét.

komment
süti beállítások módosítása