Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. május 7. ÁLLÍTSÁTOK HELYRE ÖSSZETÖRT OLTÁRAIMAT!

2021. május 07. 07:04 - Andre Lowoa

1996. július 8.

Uram?

ÉN VAGYOK. Ne ess többé kísértésbe!…
Üzeneteimet tedd életed gyönyörûségévé! Ismertesd meg õket! Melletted vagyok és a Bölcsesség igaz tanítást ad neked… Szívem gyümölcse, irgalmam gyümölcse! Én, az Úr, segíteni fogok neked.
Lelki tanácsadód mindamellett… 1
Soha ne feledkezzetek meg arról, hogy bennetek vagyok, ti pedig énbennem! Viseljétek el együtt a nehézségeket! Futástok még nem ért véget. Nemes mûvet bíztam mindkettõtökre. Neked, virágom, ezt az üzenetet adtam, majd lelki ajándékokat is. Kegyelmeket adtam, és jóindulatomat élvezheted. Miként az elsõ gyümölcsökkel 2 csodákat mûveltem és kinyilvánítottam bennük dicsõségemet, úgy lesz veled is. Ki fogom nyilvánítani dicsõségemet és Szentlelkem hatalmát, ha megengeded, hogy magamba merítselek.
Tanácsadódnak pedig, akit dicsõségemre és céljaim érdekében emeltem fel, azért adtalak, hogy ellásson tanácsokkal téged. Azért adtalak neki, hogy bátorítson, vigasztaljon és jóságosan gondoskodjon rólad. Hamarosan színrõl színre meglátsz engem azzal a személlyel együtt, akit melléd állítottam. Törõdjetek azzal, hogy az én céljaimért éljetek és a lehetõ legtöbb lelket hozzátok hozzám! Állítsátok helyre összetört oltáraimat! A kegyelem rajtatok van.
Jöjj!


1 ez a rész személyes vonatkozásai miatt kimarad.
2 az apostolokkal

 

komment
süti beállítások módosítása