Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. március 26. IMÁDKOZZ ÉS KÉRJ MÉG TÖBBET TÕLEM!

2021. március 26. 08:47 - Andre Lowoa

1996. február 20.

Uram, kérlek, tekints szõlõvesszõdre, látogasd meg és nézz utána! Nagy megrázkódtatás érte. Vajon a Szõlõtõ is megérezte, mennyire meggyötörték?

Igen, mivel a vesszõ hozzám, az igaz Szõlõtõhöz tartozik. Szõlõvesszõm, ne aggódj, amíg az igaz Szõlõtõ része vagy és gyümölcsöt hozol! Az én szeretetem gyógyít. Rám számíts és senki másra! Imádkozz többet, és kérj még többet tõlem! Miért húzódsz el? Jöjj hozzám gyermekem, és kapni fogsz. Szeretlek… Engedd, hogy ajkadra tegyem ujjamat, és visszhangozza Szavamat.

Fogadj el mindent, ami tõlem való! Pihenj meg bennem, és engedd meg, hogy én is megpihenjek benned! úr vagyok. Én vagyok az Alfa és az Omega, ezért mélyítsd el belém vetett hitedet! Drága gyermekeim, szeressétek egymást, és soha ne hagyjatok el engem! Szívedben van szeretetem, hogy megvigasztaljon téged. Jöjj! IC

komment
süti beállítások módosítása