Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. március 1. ADD HÍRÜL A VILÁGNAK, AMIT TÕLÜNK TANULTÁL!

2021. március 01. 09:00 - Andre Lowoa

New York, 1996. november 8.

(Ez az elsõ találkozó ezen a körutazáson. Ezután Tampa, Florida, Charleston, Dél-Karolina, Washington DC, Indianapolis, Minneapolis és Saint Louis következik. )

Uram? 1

ÉN VAGYOK. Veled vagyok életed minden percében. Veled van kezem. Örvendezz, légy boldog és áldott!
Mielõtt elkezdenéd 2, mondd meg gyermekeimnek, hogy mindegyiküket megáldom és az én békémet adom nekik. Mondd meg azt is, hogy az Atya és én örömünket leljük bennük, valahányszor szeretettel hívják segítségül Nevünket. Add hírül most a világnak mindazt, amit tõlünk tanultál!
Veled az Isten.


1 Reggel öt órakor
2 tanúságtételedet a találkozón
komment
süti beállítások módosítása