Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. február 3. ÉN VAGYOK E KÖNYV SZERZÕJE

2021. február 03. 06:37 - Andre Lowoa

ÉN VAGYOK E KÖNYV SZERZÕJE

 

1995. augusztus 16.

Uram, én Jahvém, ne engedd, hogy a világ visszafordítsa lépteimet saját köreibe! Ne engedd, hogy mesteremmé vagy birtokommá legyen! Bárcsak megadnád nekem, Atyám, hogy testemmé, véremmé, lényemmé, táplálékommá és életemmé váljanak a Te vágyaid, amelyeket féltõ gonddal hordozol Szívedben.

Felfoghatatlanul szeretlek, én Erõm, háromszorosan Szent Istenem, az élet és istenség kiapadhatatlan forrásából vett Italom, Jóságom és Gyengédségem! Jöjj! Jöjj hozzám, és ígérem, mennyei Atyám, hogy atyai szereteted tiszteletére minden nemzetnek elénekelem szereteted himnuszát.

Vajon válaszol e jó Uram a szent egekbõl? Válaszol-e ennek a bûnösnek, ennek a méltatlan agyagnak?

Én, Jahve, megáldalak. Felfrissítem lelkedet, Nevemet belevéstem szívedbe. Figyelj! áldásokkal jövök, hogy veled találkozzak. Leányom, életet kértél. Gyönyörûséges gyermekem, én vagyok az Élet, és most itt vagyok veled. Sohasem foglak elhagyni. Ó, Vassula, hadd biztosítsalak arról, hogy az emberi erõ sohasem fog gyõzni megmentõ tervemen. Én vagyok e könyv Szerzõje.

Bár ellenségeid kerülik a világosságot, nehogy leleplezzék õket, és a sötétben várakoznak, hogy rád vessék magukat, ne félj! Két szemem vigyáz rád. Egyetlen föld szülte ember sem fog megütni, gyermekem. Megrágalmaznak és bántalmaznak, de hát nem láttad jó mûveim eredményét? Bátorításodra mondom ezt. Bár a vadállat és követõi továbbra is úgy járnak nyomodban, miként a vadász a vad után, ne félj! Nem érik el céljukat. Ahogyan egyszer mondtam, megpróbálnak teljesen eltüntetni téged a föld színérõl, meg fogják kettõzni erejüket, de egy sem lesz képes területemet és birtokomat megérinteni. Az én területem és birtokom vagy. Én állítottam köréd a sok angyalt, akik õriznek téged, és én magam vagyok õrzõd.

Te pedig szolgálatomban építs és ültess, én magam fogom legyõzni támadóidat, akik valójában engem támadnak. Ami pedig üldözõidet illeti, imádkozz értük! Légy kedves és irgalmas! Szeretettel fizesd vissza a rosszat! Jelenlétem körülvesz téged, bármerre jársz.

komment
süti beállítások módosítása