Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. január 13. SZENTÉLYEMEN KÍVÜL ÜRES AZ ASZTALUK

2021. január 13. 09:12 - Andre Lowoa

1993. október 6.

Vassula, gyermekem, én Jahve, az én békémet adom neked. Ne vedd le rólam tekintetedet, és élni fogsz. Mondd, kész vagy-e megújítani elõttem szolgálatod és hûséged fogadalmát?

Kész vagyok teljesíteni, amit teljesítenem kell, Jahve, Uram. Kész vagyok szolgálni Téged, és hûséges maradok Hozzád, Jahve Istenem és Szabadítóm. Jöjjön el a Te országod, és legyen meg a Te akaratod!

Kész vagy-e továbbra is elmenni azokhoz, akikhez küldelek? Kész vagy-e arra, hogy visszhangom légy?

Igen, kész vagyok mindaddig, amíg el nem veszítelek szemem elõl, Istenem.

Mindig veled vagyok… Én és te kézen fogva fogunk együtt haladni. Kész vagy-e továbbra is új szõlõskerteket ültetni és gondozni azokat, amelyeket elhagytak?

Kész vagyok, Abba, amíg kezemet vezetve Te végzed az ültetést. Kész vagyok gondozni szõlõskerteidet, amíg isteni világosságod meleg sugarai ragyognak felettük.

Elõtted vagyok, hogy vezesselek. Kövesd lábnyomaimat! Fel fogom fedni Szent Arcomat, és rátok fogok ragyogni. Kész vagy-e öntözni szõlõskertjeimet?

Igen, Uram, amíg a víz a Te forrásaidból folyik.

A víz az én forrásaimból, trónomból és a Bárányból fog fakadni. 1 Szõlõskertjeim gyümölcsöt fognak hozni, és levelei sohasem száradnak el. 2 õrködni fogok új szõlõskertjeim felett. Nem veszem le róluk szememet. Kegyelemteljes hajtásokat fognak hozni, és vesszõik bõséggel teremnek gyümölcsöt minden éhezõ száj részére. Gondoskodom minden élõ teremtményrõl.

Hiszen megmondtam, leányom 3hogy „Szavam olyan lesz, mint a patak, amely elõször csak csörgedezik, azután hömpölyög, majd kiárad és óceánná válik, a szeretet óceánjává”. Látod, miként válnak valóra a jövendölések? Hiszen megmondtam, hogy a Bölcsesség lesz Nevelõd, tanítani fog téged, és tanításom próféciaként fog kiáradni. Megmondtam 4 hogy én, az Isten foglak alakítani, és elvezetlek gyülekezetembe, hogy tanúságot tégy mellettem, a Magasságbeli mellett. Megmondtam, hogy Szavam 5páraként fogja betakarni a világot. Megmondtam gyermekem, hogy keresztülviszlek a tenger hullámain és az egész Földön, minden népen és nemzeten, hogy hirdesd szeretetem himnuszát 6 és dicsõíts meg engem. Ujjongj hát énbennem! Jöjj, és dicsérj, gyermekem! Látod, miként igazolódtak be korábbi jövendöléseim? 7

A te Atyád a te Parancsolód. Én parancsolok a mennynek és a Földnek. Én parancsolok az egész teremtésnek. Hatalmas vagyok, senki és semmi nem múl felül engem. Elég vagyok önmagamban. Ivadékom?… enyém vagy, senki sem ér fel az én dicsõségemmel. Hiszed-e, hogy megdönthetek királyokat és országokat, ha azok akadályt jelentenének szeretet-himnuszomnak 8 Mindezt beteljesedésük elõtt, elõre megígértem neked, és ma ezt mondom: Én, az Isten, saját erõmet adom neked és jó emlékezetet, hogy el ne felejtsd a tanításokat, amelyeket a Bölcsességtõl hallottál. Bár jégesõként fognak érni a heves vádak, ne félj! Annál jobban Szívemre szorítalak és megvédelek. A Sátán elhatározta, hogy háborút indít ellened, és te lettél legfontosabb céltáblája. Elszántan akadályoz téged a prófétálásban. Ne félj fenyegetéseitõl, segíteni fogok neked, segíteni fogok, légy bátor! Akadálytalanul fogsz haladni, és azok a sértések, amelyekkel a Sátán embereket felhasználva bánt meg téged, erõsíteni fognak téged.

Váratlan csodákat fogok tenni gyülekezeteimben, hogy emlékeztessem gyermekeimet arra, hogy ÉN VAGYOK az Atya, akit õk elhagytak, aki azonban sohasem hagyta el õket. Emlékeztetni fogom õket arra, hogy jelenlétem megmenti õket, és hogy Szentlelkem, akit õk elfelejtettek, megnyugvást ad nekik. Emlékeztetni fogom gyermekeimet, hogy könyörületem nem halad el érzéketlenül mellettük, mert Atyjuk vagyok. Arra fogom késztetni szívüket, hogy énekeljenek nekem, és fel fogják ismerni, hogy szentélyemen kívül üres az asztaluk. Meg fogják érteni, hogy szentélyemen kívül megfulladnak a szomorúságtól és a terhektõl. Két karomon kívül pusztulás és halál vár rájuk. Nemzedéketek kiváltsága, hogy hallhatja hangomat. Szóra nyitottam szájamat, hogy tanítsam a tanulatlant. Az én békémet akarom adni nektek, hogy megmentselek benneteket. Tudtotokra akarom adni, hogy Atyátok vagyok, és ti az én ivadékaim.

A fügefa ágai már megteltek nedvvel és levelet hajtanak. Még mindig nem ismeritek fel az idõket? Hogyan lehetséges, hogy közületek sokan nem tudják olvasni és értelmezni a Szentírást? Hogyan lehet, hogy közületek a legtöbben elveszítették felismerõ képességüket? Hiszen megmondtam, hogy maradjatok ébren! Gyermekeim, ma felajánlom nektek országomat. Ne haladjatok el mellette anélkül, hogy tudomást vennétek róla! Ne engedjétek, hogy országom meglepjen benneteket! Ne vegyétek semmibe szeretetemet! Jöjj! Mindig veled vagyok.


1 Utalás arra, hogy a népet (a vizet) lelkileg a Szentlélek (Isten forrása) fogja életre kelteni.
2 A szõlõskert Isten népét jelenti, a forrás a Szentlelket, az el nem száradó levél az isteni örök életet.
3 1987. III. 20-án,1987. V. 20-án,1987. XI. 5-én,
4 1986-ban,
5 az üzenetek
6 az üzeneteket
7 A legtöbb 1986-ból való.
8 az üzeneteknek?

 

komment
süti beállítások módosítása