Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. december 1. TOVÁBBRA IS HALADJ ELÕRE AZ EGYSÉG ÚTJÁN!

2020. december 01. 04:41 - Andre Lowoa

TOVÁBBRA IS HALADJ ELÕRE AZ EGYSÉG ÚTJÁN!

 

2002. január 18.

Uram?

Én vagyok. Béke legyen veled! Sokféleképpen megmutattam neked mindenhatóságomat. Nem fosztottalak meg világosságomtól és irgalmamtól ezekben az években. Mindössze szeretetet akarok tõled, nõvérem. Szeretetet szeretetért, szívet szívért. Ez az én jelmondatom számodra.

- Továbbra is haladj elõre az egység útján, és frissítsen fel téged újból az én csókom! Engedd meg, hogy emlékeztesselek: légy olyan mezõmön, mint a liliom! Légy szabad minden gondtól és aggodalomtól!

- Haladj elõre az egység útján, amelyen együtt jársz velem, és váljék ez az út egyre szélesebbé az én dicsõségemre!

- Atyai csókom vigasztalja meg szívedet és töltse el lelkedet házamért való buzgósággal!
- Az én Szívemben pihenjen meg édesdeden minden tagod, hogy erõt, kitartást kapj, és élvezd az elégedettség belsõ örömét!

- Fáradozásod legyen gyümölcsözõ és Nevemben végzett munkálkodásod legyen felkenve az élet Forrásának olajával!

- Légy a szomorú szívek vigasztalója, légy gyengéd és jóságos a megtört emberekhez!

- Maradjak számodra drágább bárkinél és bárminél, ami ezen a Földön létezik, és én lemondásod érdeme által eltekintek az emberek gonoszságától, hogy bûnbánatot tartsanak. 1

- Elnyomóid vétkei hulljanak vissza a fejükre, mert beképzeltségben és gõgben uralkodnak, igazságos ítélõképesség hiányában irgalom nélkül vádolnak téged és megrágalmazzák adományaimat, amelyeket én adtam neked.

- Engedd, hogy növekedjek benned, hogy amikor barátaid rád néznek, engem lássanak helyetted, és ezért szeressenek téged.

- Továbbra is egyre többet fogok adni magamból neked, amíg megengeded, hogy isteni akaratom benned maradjon, megbízol akaratomban és lemondasz a sajátodról az enyém javára.

- Légy áldott, amiért elszakadtál mindentõl, ami ehhez a világhoz kötött, és elõnyben részesítetted az isteni édesség Forrását!

- Lelked váljon egyre buzgóbbá házam dicsõsége érdekében! A szeretet kötelékeivel vond lelki egységre házamat, isteni képmásom akkor valóban bele lesz vésve, és én újból felragyogtatom felette világosságomat.

- Légy az egység tökéletes képmása! Vezess jóságosan rá mindenkit arra, hogy éljen igaz életet bennem! A szeretetnek ezzel a királyi tettével megkapom az egység királyi koronáját.

- A mi áldásunk 2 szálljon az emberek erõszakos cselekedetei és gyûlölete helyére! Ezeknek a pusztítóknak felelniük kell nekem az ítélet napján!

- Értem éljen szíved minden rostja, és lelkesítsen, hogy értem dolgozz. Miként a rabszolga, aki nem követel bért, te sem fogsz sohasem bért kérni, hanem odaadod szívedet-lelkedet a mennyek országáért.

Hallgass meg, téged egyedül e nemes mû számára teremtettelek és ezért helyeztelek a Földre. Csont az én csontomból, test az én testembõl, maradj egységben és légy egy lélek velem! Gondolkozz el azon, hogy mily ruházatot kaptál tõlem annak érdekében, hogy szabad ki- és bejárást biztosítsak neked udvaraimban. Ez valóban olyan félelmetes, szent titok, ami felülmúlja teremtésem nagy részének tudását és értelmét. Én, a mennyei Mester, azonban rád vetettem tekintetemet és kezemet ráhelyeztem a tiédre, hogy veled együtt hímezzek arany rózsákat, és életre keltsem õket, hogy illatozzanak, és ne csak az Egyházra árasszák ki illatukat, hanem az egész világmindenségre. Koldus maradtál volna e tõlem kapott isteni kegyelem nélkül. Most azonban az isteni kegyelem által teljesen a Szívembe zártalak. Így tettünk téged nemessé, azután hogy hozzánk csatlakoztál. Magasztos világosságunkkal eltelve és ragyogásban felemeltük jogarunkat. Megjelöltünk a Nevünkkel, hogy szolgáld házunkat és szólítsd meg szeretet-himnuszunkkal az egész világot.

- Nyelved legyen kész, miként a szorgalmas írnok tolla, és soha, még lángok között se fáradj bele a tanúságtételbe!

Én, Jézus megáldalak téged. IC


1 A lemondás érdemén keresztül Isten irgalma az emberek felé fordul és bûnbánatra indítja õket.
2 a Szentháromságé
komment
süti beállítások módosítása