Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. november 20. MEGMAGYARÁZOM, MIKÉPPEN KELL ÉRTENI, AMIT MONDOK

2020. november 20. 08:44 - Andre Lowoa

1998. november 5.

(Érkezésem elõtt sok vita tört ki velem kapcsolatban az Egyesült Államokban. Beigazolódott, amit az Úr egyszer már mondott nekem: a Szentlélek közeledtére minden gonosz lélek megvadul és összeszedi erejét, hogy zavart keltsen. Az ördög jellegzetes módszere ez, amivel Megváltónk megmentõ üzenete ellen harcol! És mily sok esetben alkalmazta ezt a harcmodort megérkezésem elõtt azok ellen, akik Isten hûséges gyermekei! Bárcsak bocsánatot nyernének és megmenekülnének minden ártalomtól azok a lelkek, akik megengedik, hogy a Sátán a fülükbe susogjon, és meg is hallgatják. … Bár sok lárma hallatszott a pokol mélyérõl, Isten hatalmas keze elhallgattatta, és végül a mi Urunk gyõzött. Ezrek jöttek el, hogy összegyûlve meghallgassák Urunk üzenetét, és tehetetlenné váltak mindazok, akik a Sátán áldozataiként eretnekséggel vádolva engem, hamis nyilatkozatokat adtak, hogy megakadályozzák jelenlétemet…)

Áldott, akinek gondja van az igazságosságra és becsületesen él…

Gyermekem, tudd, hogy az ítéletkor elnyerik büntetésüket azok a nyelvek, amelyek vádat emeltek ellened, ha meg nem bánják bûneiket. Imádságot és engesztelõ tömjénfüstöt kívánok tõletek. Szentlelkem hangja gyötrelmet jelent a gonosz lelkeknek, akik ezért minden erejüket összeszedve irgalmatlan haraggal és hamissággal a végsõkig támadják szócsöveimet. Ezeknek az uraságoknak, fejedelemségeknek és hatalmasságoknak ugyanis nagy hatalmuk van a Föld felett, de ne félj, mert én rendelkezem felettük. Meghátrálnak elõlem és remegnek keresztem elõtt.

Én kentelek fel olajjal, örvendezõ küldöttem, hogy légy a szeretet, az egység és a kiengesztelõdés követe. Újból és újból elmondom, hogy tanúvá tettelek népem számára. Látod? Összegyûlnek mindnyájan és jönnek, hogy meghallgassák szeretet-himnuszomat, és amikor hallják, ragyogni kezdenek, mert én, mint Nap rájuk vetem fényemet és dicsõségemet. Mondom neked: Megváltód közelebb fogja hozni gyõzelmét.
Nem késlekedik eljövetelem.

Szabadulást hozok azoknak, akik szeretnek engem. Kezdettõl fogva megjövendöltem a jövõt, és elõre megmondtam a bekövetkezõ eseményeket, mégis sokan vannak, akiknek haja már õszbe vegyült, és még mindig nem értik és nem is fogják megérteni, amit mondok.

Ezért most megmagyarázom, miképpen kell érteni. Egyszer már figyelmeztettelek (1988. július 3-án), nemzedék, hogy e nagy hitehagyás miatt a lázadók 1, akik végzettségük miatt tudósoknak nevezik magukat, titkos bejáratot készítettek szentélyembe, hogy akadálytalanul kifosszák és feldúlják azzal a szándékkal, hogy miként az utca sarát, istenségemet és Örök Áldozatomat lábbal tapossák, becstelen törvények képviselõit állítva oda.

Mondottam, hogy kezemet még mindig felemelve tartom, hogy lesújtsak vele, és mondottam, hogy utol fog érni benneteket igazságosságom, számtalan sebet ejtve rajtatok. Ki fogja tikkasztani nemzedéketeket és mindent, ami él. Sokan szeretnének akkor majd levegõhöz jutni, de csak a tikkasztó szelet lélegezhetik be, ami belülrõl fogja égetni õket, mintha élõ fáklyák lennének.

Nem tudod, elfajzott nemzedék, hogy a sötétség e napjaiban, amelyben élsz, tikkasztó hitehagyás lélegzel be? Olyant, ami kívül-belül éget, és számtalan sebet ejt lényed bensejében?
Egyesek azt kérdezik: “miért teszi ezt velünk az Isten?” Nem olvastátok-e: “Megnyilvánul az égbõl Isten haragja az emberek minden istentelenségével és gonoszságával szemben, akik Isten igazságát rosszindulatból elfojþják.” 2 Egyetlen egy ember sem értette meg azonban azt, amit mondtam…

Nagy és õszinte engesztelést kértem, hogy ne kelljen szenvednetek e hitehagyás következményei miatt, de igen kevés engesztelést kaptam, mert irántam való bizalom hiányában megcenzúrázták azt, amit mondtam. Nem bíztak bennem és nem hittek annyira hatalmamban, hogy terjesszék üzeneteimet és figyelmeztessék e nemzedéket.

Saját viselkedésed és cselekedeteid hozták rád e hitehagyást, nemzedék, ami keresztülszúrja szívedet, de amikor ezeket mondom neked, szemem véres könnyekkel telik meg, és Szívem továbbra is úgy sír miattatok, mint a fuvola…

Mert így kiáltasz hozzám, nemzedék: “Istenem, aggódom családomért és magamért! Fájdalom gyötör ez égetõ szél miatt!” De figyelmeztetéseimre mind a mai napig sem ügyelsz, és nem veszed komolyan. Friss levegõ után kapkodsz, míg bensõdben égsz, de amikor a kegyelem Szentlelke hatalommal száll le rád, hogy megszabadítson, és dicsõségben jön hozzád, hogy befogadd az élet lélegzetét, a Szentlelket, a te lázadó és féktelen szíved továbbra is visszautasít engem.

Közel van eljövetelem, de te még mindig nem fogtad fel teljesen jelentését.
Így van ez, Vassulám, irántatok való szeretetem sürget, hogy közelebb hozzam eljövetelemet. A mindenható hatalom, bölcsesség és jóság fog nemsokára gyõzedelmeskedni. Új életre kel az Ecclesia Háromságos dicsõségében.

Áldott az, aki megengedi, hogy a lelkében lakozzam! Áldott az, aki keblemre hajol és megengedi, hogy átöleljem. Lelkét fel fogják ismerni 3 udvaromban a rajta lévõ balzsamom illatáról. Áldott, aki meghallja Szavamat és be is fogadja, szentnek fogják tartani.

Mondd meg e nemzedéknek, és különösen azoknak, akik nem ismernek engem, hogy isteni szeretetemben én, aki misztikus kegyelmeket adtam neked, hogy keltsd életre, tedd széppé az Egyházat és adj neki élõ vizû forrásokat, magam vagyok e kinyilatkoztatás Szerzõje, és visszatartom hatalmam még nagyobb kegyelmeit, mert azokat késõbb és alkalmas idõben fogom megadni neked.

Ingyen adtál nekem javaidból,
Uram, az élet Szerelmese,
irgalmas adományod
megmentett engem és sokakat.

 

Dicsõség Istennek, dicsértessék az Õ Szent Neve!

Pihenj meg most, kedvesem, a te pihenõhelyeden! {Az Õ Szentséges Szívében.} A dallamos szívdobbanások, amelyeket hallasz, az én szeretetem sóhajai mindannyiatokért. Jöjj! Mi ketten?


1 a lázadók a “Sátán füstjét” jelentik VI. Pál pápa szavai szerint
2 {Róm 1,18.}
3 el fogják fogadni

 

komment
süti beállítások módosítása