Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. szeptember 22. OLYAN ÜZENETEKET ADTAM, MELYEKET LELKEM SZENTELT MEG

2020. szeptember 22. 09:09 - Andre Lowoa


1990. november 23.

Béke legyen veled! Leányom, tovább akarsz-e jutni?

Igen Uram, szeretnék.

Gyermekem, segítek neked. Én is ezt szeretném. Ne merülj álomba, légy éber a téged körülvevõ veszélyekkel szemben! Virágom, bár ellenségeim rád rontanak, és kitépik szirmaidat, én mindig újakat teszek helyükbe. Ne félj, ha összegyûrnek is, mert harmatomat hullatom rád a mennybõl, és felfrissítelek… Szépnek kell lenned, széppé teszlek, és megõrizlek szépnek.
Te az én küldöttem vagy, nem kell félned az emberektõl! Vádolnak téged, hogy Atyának szólítasz engem, mert nem értették meg, hogy megkaptad a szeretet Lelkét, és most Õ szól általad. Õ ad neked békét és szeretetet, és ezáltal szólítasz engem így: Abba! Lelkem egyesült veled, gyermekem. Olyan üzeneteket adtam neked korszakod számára, melyeket Lelkem szentelt meg, hogy életre keltsenek benneteket.
Lélek és élet minden egyes szó, amelyet neked adtam.
A hozzám tartozó juhok már messzirõl megismerik hangomat. Hamarosan mindenhová elküldöm világosságomat szerte az egész világon. Igen, felragyogtatom a tanítást. Fogadd békémet! Ez az én áldásom. Úgy szeress, ahogyan én szeretlek téged, és ne feledd, hogy Királyod vagyok! Add meg Királyodnak azt a szeretetet, amelyet megérdemel! Légy áldott! ÉN VAGYOK.

komment
süti beállítások módosítása