Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. június 17. Én, Jahve, továbbra is beszélni fogok általad

2020. június 17. 06:17 - Andre Lowoa

Én, Jahve, továbbra is beszélni fogok általad

  1. december 29.

Ó, Vassula! Csak keveset tudsz kegyelmeimről, melyeket azért adományoztam neked, hogy képes légy meghallani Engem és jelenlétemben lenni. Természetfölöttiségem minden értelmet meghalad és végtelen. Látod, Nélkülem semmire sem vagy képes…. apostolom, azért neveltelek fel, hogy élj… és hogy bensőséges kapcsolatban legyél Velem, amiben igen nagy örömömet lelem. Atyám Szívével[1] együtt azt mondtam: Én a te Őrződ leszek, te pedig az Én Szeretetem jele leszel. Szeretetemé, melyet az egész emberiség iránt érzek. Már hosszú ideje elnéző türelmet tanúsítok e nemzedék iránt, és Atyám Szeme[2] könnyek árját ontja a pusztulás láttán, ami felé teremtményeink haladnak.

Atyám! Nem akarnak megváltozni az emberek, sőt még beszélni sem akarnak Rólad.

Igen, ez így van, és akiket meghívtam, azok közül is csak nagyon kevesen hallgatnak Rám.

Igyekszem, de ahelyett, hogy némi javulást látnék, egyre nagyobb és kellemetlenebb zűrzavart, kegyetlenséget, lázadást és süketséget tapasztalok a világban….

De nem sokáig, Vassula, már nem sokáig… Maradj hűséges Hozzám. Légy olyan, mint egy spártai harcos, de virágozz, mint a liliom. Fellépésed legyen kedves, de határozott. Légy olyan, mint egy eke, amely előkészíti a talajt, amibe majd elvetem a magokat. Én, Jahve, a te Atyád, továbbra is beszélni fogok általad. Dicsérd és dicsőítsd Nevemet, és ne hagyd, hogy a gonosz elrabolja békédet, melyet Én ajándékoztam neked, gyermekem!

 

[1] az Atya beszél

[2] az Atya beszél

http://ichtys.hu/index.php/160-2018-december-29

komment
süti beállítások módosítása