Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. április 24. SZÍVÜNK VÉGÜL GYÕZNI FOG

2020. április 24. 09:00 - Andre Lowoa

1988. március 24.

Szûz Mánia:

Béke legyen veled! Szeretlek. Dicsõítsd Istent! Imádkozz a lelkek megmeneküléséért! Azzal dicsõítsd Õt, hogy engedelmeskedsz akaratának, és követe vagy. Õ gyengéden szeret téged, lélek! Soha ne fáradj bele az írásba, jöjj és imádkozz, mondd Neki:

“Mindenható Isten! Tanítsd meg szolgálódat útjaidra! Taníts alázatra, türelemre és szeretetre! Vezess az igazságosság és az erények ösvényén! Átadom magam Neked, felajánlom akaratomat. Bocsásd meg bûneimet! Újíts meg, tégy méltóvá arra, hogy teljesen igénybe vehess! Amen

” Ó Vassula, mindig vigyázok rád, fogd meg a kezem! Az Ecclésia új életre kel, és Szívünk végül gyõzni fog. 1 Jelenéseim arra szolgálnak, hogy Isten mûveire figyelmeztessék a lelkeket. Arra szólítanak fel, hogy térjetek vissza hozzánk. Ebben az évben sokaknak megjelenek, látnokok támadnak, és látomásokat adok. Imádkozz azért, hogy a Szentegyház újra olyan legyen, mint régen, amikor még hitetlenség és megvetés nélkül, kételkedés nélkül fogadták Isten minden mûvét. Imádkozz azért, hogy ismét megújuljon a Szentegyház hite, hogy olyan legyen, mint régen, és higgyen a csodákban, a jelenésekben és a látomásokban, mert Isten így is szólhat hozzátok. Kérd a megújulást!

Köszönöm Szûzanyám 2

Ne aggódj, éjjel-nappal imádkozom: Itt van Jézus.

Vassula! 3 Én vagyok, nézz rám lélek! Nem találok bennük szentséget.

Jézus, azokban, akik megtagadják mai mûveidet?

Igen, azokban. Valahányszor enyéim közül valaki enged a Sátánnak, felkiáltok keresztemen. Vassula, enyém vagy, az én papom, szeretlek. 4

Jézus, miért mondasz engem papnak, amikor nincs megengedve a nõk pappá szentelése?

Felszenteltem lelkedet, kiválasztottam lelkedet, értsd meg, hogy szemem a lelkedet látja. Szívem a lelkedet érzi. Lelkedet szeretem, nem a testedet, lelked a testedben van. Vizsgáld meg és értsd meg szavaimat, úgy értelmezd õket, ahogyan én, a te Istened látom. 5

Szeretlek, járj nyomomban! Jöjj, mi ketten?

Igen, Uram.


1 Jézus és Szûz Mária Szíve
2 Arra kértem a Szûzanyát, hogy imádkozzék értünk.
3 Felismertem Jézust, de nem voltam benne biztos.
4 1 Pét 2,9.
5 A lélek az, ami Isten elõtt számít. A halál után a lélek a mennybe kerül, és ott nincs nemek szerinti megkülönböztetés, a lelkek olyanok lesznek, mint az angyalok. Jézus a lelket nézi és nem azt, ami a lelket hordozza. Nem tesz különbséget választottjai között.

 

komment
süti beállítások módosítása