Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. április 22. MINDEN ERÉNY GYÖKERE A SZERETET

2020. április 22. 08:58 - Andre Lowoa

1987. november 13.

Vassulám, csupán szeretetet kérek tõled. A szeretetbõl fakad minden erény - minden erény gyökere a szeretet. A szeretet olyan, mint a gyümölcsfa, amely elõbb virágot hoz, majd gyümölcsöt - gyümölcse az erény. Jöjj, elõbb csendben imádkozzunk együtt az Atyához, te és én, teljes csendben imádkozzunk! Diktálom.

 

“Igazságos Atyám, oltalmazóm,
áraszd ki fényedet és igazságodat!
Engedd, hogy vezetõim legyenek,
és arra a szent helyre vigyenek, ahol Te élsz.
Teljes szívembõl szeretlek.
Szeretném megtartani fogadalmamat,
hogy beteljesítsem Szavadat.
Szent Atyám,
hibáim és bûneim tudatában kérlek, légy irgalmas hozzám!
Jóságoddal és szereteteddel bocsásd meg bûneimet!
Tisztíts meg engem, Uram,
légy Szabadítóm, újíts meg engem,
õrizd meg a lelkemet irántad való hûségben és engedelmességben!
Dicsérem Szent Neved,
egészen átadom Neked akaratomat.
Készséggel leszek írótáblád.
Köszönetet mondok minden áldásodért,
és a békéért, amit nekem adtál.
Amen.”

 

Most ismételd meg velem! 1

Köszönöm Jézus, hogy lépésrõl lépésre vezetsz. Szent Tanítóm vagy, szeretettel és türelemmel tanítasz, vezetsz engem és másokat is, hogy jobban megismerjünk Téged, és megtudjuk, hogy Te vagy a végtelen Szeretet. Nem hagysz el minket soha, hanem mindig készen állsz keresésünkre, ha valamelyikünk elveszett, és hazaviszel bennünket. Sohasem éreztem, hogy szigorú, vagy türelmetlen lettél volna hozzám, csak azt éreztem, hogy szeretsz. Szeretetet és békét adtál lelkemnek. Ilyen vagy Te. Soha nem hagylak el Uram.

Leányom, utánam vágyakozz mindig! Szeress és tisztelj, maradj hûséges hozzám! Maradjunk együtt, ne feledkezz meg jelenlétemrõl!


1 Együtt megismételtük.
komment
süti beállítások módosítása