Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. április 12. FELTÁMADTAM, NEM OSZLOTTAM SZÉT

2020. április 12. 08:45 - Andre Lowoa

1987. július 8.

Uram, egy pap mondta nekem egyszer, hogy miután meghaltál és eltemettek, Tested szétoszlott a levegõben, és ezért nem tudtak Téged megtalálni. Más szavakkal, ez a pap tagadta feltámadásodat.

Vassula, elferdítik Szavamat, én feltámadtam és nem oszlottam szét. Testem feltámadt.

Uram, jelképekben beszélsz, vagy pedig azt mondod, hogy Te valóban testben támadtál fel?

Gyermek! Én szószerint mondtam ezt neked. Testem feltámadt. Mondd meg nekik, hogy hagyják abba Szavam elferdítését, mert ezzel csak az emberi észjárásnak akarnak eleget tenni.Én mindenható vagyok.

Uram, attól félek, hogy késleltetem tervedet.

Miképpen késleltethetnél engem, amikor én vagyok az Egy, aki cselekszik?

Bûnökkel akadályozhatlak.

Azt kérem tõled, hogy gyakran bánd meg bûneidet. Rá fogok mutatni bûneidre, azt akarom, hogy tiszta légy.

komment
süti beállítások módosítása