Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. március 2. ÁLLJ SZOLGÁLATOMRA!

2020. március 02. 08:54 - Andre Lowoa

1989. április 28.

Uram?

Én vagyok.

Köszönöm, köszönöm Neked, és dicsérlek Téged csodáidért, amelyeket esõként hullatsz ránk: Szívem örvendezik és magasztalja Szent Nevedet. Te vagy az én védõpajzsom, Te vagy az igazságos bíró. Felajánlom Neked akaratomat.

Vassulám, ajánld fel nekem mindig akaratodat, állj szolgálatomra, légy készen, hogy írótáblám légy! Engedd meg, hogy igénybe vegyem kezedet! Semmit se tagadj meg tõlem, és én fogok benned cselekedni. Engedd meg, hogy erõsebben kezembe vegyelek! Drága lélek, fontold meg, hogy milyen haszontalan vagy nélkülem! Én vagyok a Bölcsesség. Halálod után is sokan fogják üzenetemet olvasni. Eljut a Föld minden sarkába, hogy növelje a szeretetet, a hitet és a reményt. Bízzál bennem, gyermekem! Én vagyok a te Tanítód, Szabadítód, a te békéd, Teremtõd és az, aki téged a legjobban szeret.

komment
süti beállítások módosítása