Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2020. február 3. ATYÁM, FOGADJ EL MINDENT, AMIM VAN!

2020. február 03. 09:00 - Andre Lowoa

1990. december 18.

Bensõmben érzem, hogy életem Istenben most újabb szakaszába lép. Úgy érzem magamat mint a diák, aki felsõbb osztályba kerül, ahol majd komolyabb munkát kell végeznie…

Uram?

Én vagyok. Fogd meg a kezem, és mondd velem ezt az imát:

“Atyám, fogadj el mindent, amim csak van! Amen.”

Ajánlj fel mindent az Atyának, és megmenekülsz.
Ne félj Tõle! Hagyatkozz Rá! Vassula, engedd, hogy benned lélegezzem! Bízzál, mert veled vagyok!

Olvasd el Izajás 55. fejezetét!

Vassula, fûzd hozzá e mondatokat a találkozónak szóló üzenetemhez:
Ma azért jövök hozzátok, hogy megmondjam nektek, milyen teljes az örömöm! Mivel én vagyok az, akit kerestek, és messzirõl jöttetek ide, hogy meghallgassatok, megmondom nektek, drága, szeretett gyermekeim: Én, a ti Istenetek rátok mosolygok! Maradjatok szeretetemben! Imádkozzatok a békéért, és legyetek az igazság tanúi! Én, az Isten, veletek vagyok, és megáldalak benneteket.

komment
süti beállítások módosítása