Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2021. január 8. ELOSZLATOM A LÁZADÁST ELMOZDÍTOM A HITEHAGYOTTAKAT

2020. január 08. 08:00 - Andre Lowoa

1995. május 10.

Istenem, Uram, tedd, hogy a Földön minden nyelv békérõl, kiengesztelõdésrõl, szeretetrõl, hitrõl és egységrõl beszéljen! Idejében küldd el Szentlelkedet, mutasd meg mindenkinek, hogy Te vagy segítségünk és vigasztalásunk! Jöjj, és éleszd fel azt, ami még megmaradt, másképpen hogyan hallhatnának csodáidról a holtak a sötétségben? Miképpen láthatnák igazságosságodat, ha lelkük még a feledés földjén fekszik? Igen nagy irántam való szereteted és irgalmad mérhetetlen. Érdemtelenül ajánlottad nekem a bölcsességet, a felbecsülhetetlen adományt. Szavakat adtál, hogy hirdessem szeretetedet… 1

Leányom, nyisd ki Szívedet elõttem, és mondj el mindent!

Lelkem aggódik…

Figyelek…

Ellenfeleim erõsebben ellenem fordultak, mint valaha. Egy durva társaság van nyomomban.

Figyelj és értsd meg: a próféta székét adtam neked, ezért életed hátralévõ részében prófétálni fogsz, kapcsolatban leszel mûveimmel, de mindazzal is, amit nekik 2 el kellett viselniük. Ne állj itt úgy, mintha hirtelen özveggyé lettél volna… az én szeretetemben találj enyhülést, mert veled vagyok! Fogadd békémet!…
Írnál?

Ha akarod, Uram.

Akarom… figyelj és írd:
Vassula, azt gondolom, most már észrevetted, hogyan erõsödnek a Sátán erõdítményei. Ezért határoztam el, hogy siettetni fogom napomat. Tudasd az emberiséggel:

Siettetni fogom visszatérésem napját

Egyszer azt mondtam neked, nem is olyan régen, hogy siess mûvemmel, mert nagy események hajnalán vagy. Majd késõbb újból eljöttem, hogy megmondjam: az eljövendõ nagy megpróbáltatások elõtt álltok. De most azt mondom: ajánlj fel nekem tömjént és imádkozz minden nap, hogy megadjam neked az enyhülés kegyelmét. Leányom, fájdalom jön, szomorúság tart szentélyem felé!

Ez a gonoszság sötétsége, amit megjövendöltem: a három és fél év már rajtatok van. Ez az óra már e tavaszi évszak kezdete óta van rajtatok. Nemzedéketek belépett   a szomorúság és a megpróbáltatások idejének kezdetébe,
a gonoszság rettenetes idejébe,
a gyalázatos pusztulás idejébe,
az árnyékok és a vadállat idejébe,
a Sátánnak háromszorosan megátkozott idejébe,
abba az órába, amelyre megesküdött, hogy zaklatni fogja szentjeimet és angyalaimat. 3
Itt vannak azok az idõk, amikor az ördög elküld egyet övéi közül, hogy változtassa meg törvényemet és az idõket. Úgy fog tûnni, mintha nem lenne többé körülöttetek mindenek feletti uralmam és ragyogásom. Úgy fog tûnni szentjeimnek, mintha nem lenne udvarom, hogy felnyissa a könyveket. 4 Úgy fog látszani elõttetek, mintha elhagytalak volna benneteket. Úgy fog tûnni nektek, mintha a két vadállat bizonyulna erõsebbnek. De ez csak rövid ideig, visszatérésemig fog tartani. Úgy fogok eljönni, miként a tolvaj…

Hirtelenül fogok eljönni hozzátok, hogy megtörjem a hazugság jogarát, és remegni fog a Föld. Egyetlen pillantásommal megrendítem és lángjaimban eloszlatom minden nemzet lázadását, amely csapásként hozta le rátok a hitehagyást. El fogom mozdítani a hitehagyottakat és azok trónját, akik megváltoztatták az idõket, hagyományomat, és akik úgy éltek, hogy ellene mondtak ábeleimnek 5 szembeszegültek velük és azzal, aki gondoskodik róluk. 6 Keresztül fogok haladni a Földön és egyetlen követ sem hagyok a helyén, mert megesküdtem, hogy lángommal pusztítom el mindazt, ami nem tõlem való, és ami bemocskolta Arcmásomat.

Éveken keresztül küldtem hozzátok az új apostolokat, hogy közöttetek legyenek, emlékeztessenek törvényemre és rámutassanak figyelmeztetéseimre. 7 Oly sok éve prófétálnak már, de igen kevesen figyelnek… Azért küldtem õket, hogy emlékeztessenek benneteket arra, hogy tartsátok be törvényemet, és legyetek jók és könyörületesek egymáshoz. Azért küldtem õket, hogy visszhangom legyenek, és arra emlékeztessenek téged, nemzedék, hogy szeretettel fizess meg a rosszért és szeressétek egymást. De mind a mai napig zárva van szívetek és keményebb, mint valaha. Nem tartjátok be törvényeimet és kéréseimet. Szívetek továbbra is rosszat forral a másik ellen. Hajthatatlanok vagytok és nem figyeltek hívásomra, amelyet Szentlelkem által ismertettem meg napjaitok új apostolain keresztül.
Mivel, nemzedék, mindazt megtetted, amitõl iszonyodom, nem gyakoroltad a szeretetet és a békét, hanem helyette lázadtál, mértéked szerint fogsz kapni… amit elvetettél, azt fogod most learatni…

Nincs már remény a hûségesek, az ábelek részére, ahogy õket nevezed, Uram?

Ábeleimnek mondom: Ismertté fogom tenni igazságosságomat. Ne féljetek! Név szerint ismerlek benneteket, és ti is ismertek engem. Kívánjátok mindig a békét minden emberrel együtt! Biztosítsátok, hogy senki se legyen engedetlen vezetõje iránt, hogy gyökeret ne verjen bennetek a lázadás! Továbbra is maradjatok kegyelmemben és ne keményítsétek meg szíveteket! Én vagyok a ti Reménységetek, belém gyökerezzetek! Gondoskodni fogok rólatok, amikor tetõfokára hág a gonoszság. …Örökké szeretlek benneteket. Legyetek egyek az én Nevemben!

 


1 Nem tudtam még mindent elmondani…
2 a prófétáknak
3 küldötteimet
4 Isten igazságosságát
5 a hûséges papoknak,
6 II. János PállalJézus sóhajtott.
7 Jézus sóhajtott.
komment
süti beállítások módosítása