Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. november 19. ÉN VAGYOK A LELKI VEZETÕD

2019. november 19. 08:49 - Andre Lowoa

1989. június 12.

Jézus?

Én vagyok, azt akarom, hogy fejlõdj! Te is akarod?

Igen Uram, de nehéz körülmények között vagyok.

Fogadd el körülményeidet, és mindent, amit én adtam neked. Azt akarom, hogy légy a közelemben, hogy rám támaszkodj, és ne másra. Én vagyok a te Mestered, és én vagyok lelki vezetõd.

Uram, ha ezt mondod, ezzel arra készteted X atyát, hogy elmeneküljön és elrejtõzzék!

Vassulám, engedd meg, hogy felolvassak neked Szavamból egy szakaszt.

Jézus Sirák fia könyvénél nyittatta fel velem a Bibliát 1 , a Bölcsesség, mint nevelõ. Találomra nyitottam ki.

Látod? Én vagyok a Bölcsesség, és én vagyok a te Nevelõd.

Uram, a 19. vers felkavar engem.

Ez arra vonatkozik, ha teljesen elutasítasz. De ne bánkódj, mindig felemellek, amikor elesel. Szentséges Szívem kiváltságos részébe helyeztelek téged, Vassulám. Engedd, hogy teljesen én neveljelek. A Szeretet szeret téged. Akarsz-e mindezen elmélkedni? Fogadd békémet !

Istenem, hogyan lehetséges, hogy Isten beszél velem?

Én vagyok. Virágom, légy velem!

Dicsõség Istennek!


1 Sir 4,11-12

 

komment
süti beállítások módosítása