Sok Templomomnak nincsenek papjai, hogy vezessék azokat. Oly sokan elhagyták Egyházamat a szenvedés ezen idejében, hogy hamarosan ezeket a templomokat átadják majd kereskedelmi tulajdonosoknak.
Mivel a Kereszténység hite próbára van téve, fontos tehát, hogy folytassátok a Keresztes Imahadjárat imáinak imádkozását. Hamarosan új szolgákat helyeznek a Katolikus és más Keresztény Egyházakba.”
Ez az új világvallás a fenevadnak fejezi majd ki hódolatát.
Olvass tovább: http://igazsag-konyve7
Akkor az Úr parancsára Jónást a hal kivetette a partra.
Ez az Isten igéje.
Jón 1,1-2,1.11″
Hét eretnekség (Correctio Filialis)
A korrekció közlői hét “téves és eretnek propozíciót” is felsorolnak, amelyeket szerintük Ferenc pápa “közvetlenül vagy közvetve” megerősített a “szavain, tettein, és mulasztásain” keresztül. Az alábbi hét propozíció összefoglalását adja mindannak, amiket a levelet aláírók olyan eretnekségeknek tartanak, amelyeket szerintük Ferenc pápa megerősített a tanításával:
“1. Egy megigazult személynek nincs ereje Isten kegyelmével élve megvalósítani az isteni törvény objektív követelményeit, mintha Isten parancsolatait a megigazultak számára lehetetlen lenne teljesíteni; vagy mintha Isten kegyelme azt jelentené, hogy amikor egy személy megigazulását eredményezi, ez nem eredményezi mindig és természetszerűleg a megtérést is minden súlyos bűnből, vagy mintha nem lenne elegendő valamennyi súlyos bűnből való megtéréshez.
2. Azok a keresztények, akik polgári úton elváltak a velük érvényes házasságban lévő társuktól, egy másik személlyel még a házastárs életében polgári házasságot kötöttek, és vele more uxorio [férjként és feleségként] élnek együtt, miközben a tettük természetének teljes tudatában és akaratuk teljes beleegyezésével ebben az állapotban maradnak, nem szükségszerűen vannak halálos bűn állapotában, ezért részesülhetnek a megszentelő kegyelemben és növekedhetnek a szeretetben.
3. Lehetséges az, hogy a keresztény hívő, aki az isteni törvény teljes ismeretében súlyosan megszegi azt, mégsem kerül halálos bűn állapotába a tette következményeként.
4. Egy személy, miközben engedelmeskedik valamely isteni előírásnak, bűnt is elkövethet Istennel szemben ugyanazon engedelmességgel.
5. A lelkiismeret igaz és helyes módon ítélhet úgy, hogy miközben az egyik vagy mindkét felet szentségi házasság köti egy másik személyhez, a polgári házasságot kötött személyek közötti szexuális aktusok időnként mégis erkölcsileg helyesek vagy szükségesek, vagy akár még Isten által parancsoltak is lehetnek.
6. Az isteni kinyilatkoztatásban és a természeti törvényben belefoglalt erkölcsi elvek és erkölcsi igazságok nem tartalmaznak olyan tiltásokat, amelyek teljességgel megtiltják a cselekvés bizonyos formáit, amelyek a lényegüknél fogva, minden esetben súlyosan erkölcstelenek.
7. A mi Urunk Jézus Krisztus azt akarja, hogy az Egyház hagyja el azt az évszázados gyakorlatát, hogy az újraházasodott elváltaktól megtagadja az Oltáriszentséget, és megtagadja a feloldozást azoktól az újraházasodott elváltaktól, akik nem gyakorolnak bűnbánatot az életállapotuk kapcsán, és nem tesznek szilárd elhatározást annak kijavítására.”