Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. október 6. ÜZENET VASSULA LELKI TANÁCSADÓJÁNAK

2019. október 06. 07:47 - Andre Lowoa

1995. október 13.   Tucuman

Jézus?

ÉN VAGYOK. Engedd meg, hogy igénybe vegyem szavaidat! Szeretetemre fogom emlékeztetni õket. Drágám, mondd meg tanácsadódnak:

 

Az én tanítványaim megbotránkoztak azon, hogy önként feláldoztam életemet. Szabad akaratommal áldoztam fel, de nem voltak képesek megérteni, hogy hatalmam van arra, hogy újból visszavegyem életemet. Magam engedtem meg juhaim miatt, hogy üldözõim elnyomjanak… Errõl már beszéltem veled, hogy teljesen megértsd. 1

Amint tudod, örökbe fogadtam Vassulát, hogy megdicsõüljek benne, és ahogy elõtte már másokat is kiküldtem a világba, úgy küldöm most õt ebbe a gonoszságba merült világba. Útja nem lesz könnyû 2 mivel így akarta az Atya az Õ legnagyobb dicsõségére. Õ ugyanúgy vigyáz rá, ahogy én vigyázok rá! Egyetértéstek legyen olyan tökéletes, ahogy tõletek kívánom! Ne hagyd, hogy meggyengüljön! Úgy szeressétek egymást, ahogy én szeretlek benneteket! Kérlek, hogy semmiképpen ne légy szigorú, barátom, mert ez megszomorítja Szentlelkemet. Én szelíd vagyok és szelíden nevelek.

Együtt fogjátok folytatni ezt az utazást azokon a nemzeteken át, amelyeket én választottam. Veletek vagyok. Maradjatok meg mindig szeretetben és szentségben! Hadd örvendjenek gyermekeim annak a világosságnak, amelyet ezeket az üzeneteken keresztül adok nekik. Továbbra is tiszteld, barátom, háromságos Szentségünket, és tiszteld Édesanyátok Szeplõtelen Szívét! A teljes igazságban mondom: ültesd át a gyakorlatba a háromságos Szentségünkrõl szóló üzeneteket és fejezd be mûvedet! Támaszkodj rám és kérd Lelkemet, hogy segítsen befejezni, amit elkezdtél! Megáldalak.Veled vagyok. IC



1 Jézus arra utal, hogy egy elõzõ fejezetben megmagyarázta az “elnyomás” szó értelmét.
2 egyidejûleg azt is hallottam, hogy “nem könnyû”,
komment
süti beállítások módosítása