Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. július 8. LÉLEK VAGYOK

2019. július 08. 05:52 - Andre Lowoa

1988. január 6.

Jézus, megdicsõült Tested érzi-e a szenvedést? Te és Édesanyád nem mentesültetek-e a szenvedéstõl ott a mennyben?

Vassula, nekem nincs anyagi testem - lélek vagyok. 2 Mivel lélek vagyok, nem érzek fizikai fájdalmat, de Lelkem elviselhetetlenül szenved, ugyanúgy, mint Szent Édesanyámé, amikor azt látjuk, hogy gyermekeink egyenesen fejest ugranak a Sátán kelepcéjébe.

Uram, tehát Te is szenvedsz, amikor én? Amikor igazságtalanul vádolnak engem, akkor szenvedsz?

Ha hamisan vádolnak, akkor mindkettõért szenvedek - a vádlóért és a vádlottért. Az igazságtalanság a Sátántól ered, és mivel tõle ered, ez azt jelenti, hogy a vádlót a Sátán befolyásolta. A vádlottért viszont, mint áldozatért szenved Szívem. Szavaimat a Szent Bibliában igazolom. Megdicsõültem, de mivel egyesültem veletek, mindazt én is érzem, amit ti.

Köszönöm, Uram.


2Jézus megdicsõült Teste nem tekinthetõ földi értelemben vett anyagi testnek, vö. 1 Kor 15,43: “érzéki testet vetnek el - szellemi test támad föl.”

 

komment
süti beállítások módosítása