Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. július 5. SOHASEM HAGYLAK EL

2019. július 05. 06:07 - Andre Lowoa

SOHASEM HAGYLAK EL

 

1995. február 17. Bangladesh

(Közvetlenül dhakai találkozóm elõtt:)

Uram? Támogass engem, és tartsd szavaidat állandóan szemem elõtt! Emlékeztess tanításodra! Ó Uram, szavad legyen olyan, mint lámpás a lábam elõtt, hogy meg ne botoljak.

Béke legyen veled! Sohasem hagytalak el, és nem is foglak elhagyni. 1 Vassula, pszt, figyelj rám! 2Támaszkodj rám, ahogyan azelõtt! Vezetni foglak és rajtad keresztül másokat! Mi ketten? IC

SZÜNTELENÜL IMÁDKOZZ!
1995. február 17. Dhaka, Bangladesh

(Isten visszavitt Bangladeshbe, ahol annak idején megszólított. Elvitt megtérésem helyére, oda ahol az “Igaz élet Istenben” üzenet kezdõdött.)

Vassulám, megáldalak. Jöjj! Lelkem veled van, és veled is marad, hogy te mint visszhangom mindenkinek adhass mennyei mannámból! Azért jöttem ismét ide veled, hogy rajtad keresztül megáldjam azokat a helyeket, ahol azelõtt tartózkodtál és ahol életre keltél. 3 Én, Jézus, azért jöttem el szegénységedbe, hogy Szívemhez emeljelek és isteni irgalmasságom élõ jelévé tegyelek. Engedd, hogy rajtad keresztül beszéljek és adjam kegyelmeimet ezeken a találkozókon! Arasd le velem a bõ termést, amelyet nem te készítettél elõ! Szüntelenül imádkozz, és tisztelj engem! Tartsd szentnek Nevemet! én, Jézus, veled vagyok.

 


1 Szerettem volna valamit mondani.
2 Ezt igen lágyan és kedvesen mondta.
3 Megtérésem elõtt megszûntem lenni, és akkor kezdtem élni, amikor Isten megtérített.
komment
süti beállítások módosítása