Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. június 11. SZERETETRE, IMÁDÁSRA ÉS EGYSÉGRE VAN SZÜKSÉGEM

2019. június 11. 07:09 - Andre Lowoa

1989. május 16.

Jézus?

Én vagyok, ne okozz nekem csalódást! Erõsebben vágyódj utánam, mint valaha! Növekedj megpróbáltatásaid közepette! Tanítsd meg õket1, hogy szeressenek engem, az õ Istenüket! Tanítsd meg õket, hogy boruljanak földre és imádjanak engem, Szent Istenüket! Mi haszna van elõttem az ajakimának? Szeretetre és imádásra van szükségem! Imádkozz Lelkem kedvese, papjaimért, püspökeimért, bíborosaimért, hogy felismerjék akaratomat: nekem, az Úrnak SZERETETRE, IMÁDÁSRA és EGYSÉGRE van szükségem. Gyülekezzenek mindannyian együtt egyetlen tabernákulum köré! Ha az én érdekeimet keresnék, megértenék, hogy Szentséges Szívem mennyire kívánja ezt az egységet Péter fõsége alatt, akinek magam adtam a mennyország kulcsait. Forrón imádkozzatok tehát mindannyian, hogy megértsék, én, az Úr szólítom õket egységre. Mindazokat hívom, akik Nevemet viselik, hogy térjenek vissza az igazi egységbe bárányaim Péterének vezetése alatt. Hívni fogok minden nemzetet, hogy fogadják el Nevemet, a Fölkent nevét. Szívükhöz fogok szólni.

 


1Minden embert.
komment
süti beállítások módosítása