Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. május 26. A FELISMERÉS HIÁNYA ÉRETLEN GYÜMÖLCSÖT TEREM

2019. május 26. 05:45 - Andre Lowoa

Rhodos,1989. július 28.

Uram?

Én vagyok. Kicsim ismerd fel, hogyan vagyok jelen.

És hallani is foglak, Uram?

Kicsim, azt akarom, hogy halljál és érezzél engem. Engedd meg, hogy rajtad nyugodjon ujjam, engedd meg, hogy Lelkem benned lélegezzék!

Ó Uram, mennyire nem érdemlem mindezt!

Légy velem egy… én, az Úr mennyire szeretlek! Látod? Szentséges Szívem nyitva áll, és aki be akar térni, azt szívesen látom. Mindannyian szabadon választhattok. Ha az én Szentséges Szívemet választjátok, eltöltelek benneteket, az én világosságomban fogtok élni, belõlem fogtok meríteni, én foglak táplálni benneteket. Akkor meg fogom kérdezni, hogy hajlandók vagytok-e velem osztozni? Úgy fogunk osztozni, mint a võlegény és a menyasszony, és teljesen megújítalak benneteket szeretetemmel.

Uram, add, hogy mindenki visszatérjen Hozzád! Újítsd meg nemzedékünket, ahogy régen is megújítottad!

Jöjjetek, jöjjetek vissza hozzám, én nem utasítalak vissza benneteket. Tele vagyok irgalommal, és mindig együtt érzek veletek. Ismerjétek be bûneiteket, bánjátok meg, és legyetek enyéim! Én vagyok az, aki megment, én vagyok a ti Megváltótok. Én vagyok a Szentháromság, mindhárom az Egyben. Én vagyok a kegyelem Lelke, és bár a ti nemzedéketek apátlannak nevezi magát, kész vagyok megbocsátani és elfelejteni, és visszafogadni mindazokat, akik elhagyták hitüket. A kegyelem Szentlelke kész felemelni és megújítani benneteket.

Miért akarjátok, hogy pusztasággá váljék országotok? Nem fáradtok bele, hogy pusztaságban kell élnetek? Térjetek vissza hozzám, legyetek azok között, akik keresték forrásaimat, és megtalálták. Az én tökéletességemmel, az én szépségemmel és az én dicsõségemmel foglak benneteket megújítani. Az a szándékom, hogy tökéletességre emeljem lelketeket, hogy élhessen lelketek. Szeretett gyermekeimhez kívánok szólni!1 Szeretem õket, és irántuk való szeretetem örökké tartó. Azért hívtam õket, hogy megmutassam nékik Szívemet, és meghallottak engem. Meghallották keresztemen elhangzott kiáltásomat. Mindig arra vágytam, hogy magamhoz vonzzam lelküket, mivel az én leszármazottaim. Erre a közelségre vágytam az idõk kezdete óta, és örök idõktõl fogva azt óhajtottam, hogy szeressenek és imádjanak engem, az õ Istenüket. Jöjj, arra akarom emlékeztetni õket, hogy milyen különbözõ módokon tudom magamat kinyilvánítani, miképpen fedem fel titkaimat és bölcsességemet a jámbor lelkek elõtt. Azt akarom, hogy tanulják meg, hogyan lehet felismerni azt, ami a Lélektõl jön, és azt, ami önmaguktól való.

Kezdettõl fogva szüntelenül figyelmeztettem õket arra, hogy figyeljenek ajkamra. A felismerés hiánya éretlen gyümölcsöt terem, ostobaságot, elbizakodottságot, ami csak súlyosbítja szívük helyzetét. Felébresztettem õket közönyükbõl, hogy éljenek, és mindig türelmetlenül vártam ezt az órát. Velem tanulni fognak. Értsétek meg, hogyan munkálkodik Lelkem. Szeretlek titeket és nem kívánom, hogy ostobaságot tegyetek! Nem kívánom, hogy saját elfogultságotok vezessen félre benneteket! Legyetek alázatosak, maradjatok kicsinyek, és engedjétek meg nekem, hogy úgy tápláljalak benneteket, ahogy én akarom. Szüntelenül õrködöm felettetek. Én, az Úr, áldásomat, szeretetemet és békémet adom nektek.

Rhodos,1989. július 29

(Éppen csak egy pillanatra szaladtam az Úrhoz.)

A Szeretet közel van hozzád. Maradj kicsiny, hogy növekedni tudjon benned az én szeretetem. Én vagyok az Igazság, az Élet és az Út. Szereteteddel dicsõíts engem!

 


1 Az athéni csoporthoz.

komment
süti beállítások módosítása