Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Hívom mindazokat, akik nem ismernek Engem 20170430

2019. április 29. 17:21 - Andre Lowoa

“Az élet útját mutatod meg nekem, színed előtt örülni gyönyörűségem.”

Szeretteim!

Szent félelemmel éljetek földi zarándoklástok idején, ha Atyának hívjátok őt, aki személyválogatás nélkül ítélkezik kinek-kinek tettei szerint.”

 
Engedjétek meg Nekem, hogy bebizonyítsam Szeretetemet. A saját egyszerű szavaitokkal szóljatok Hozzám. Semmi sem fog megdöbbenteni Engem.

Bízzátok Rám aggodalmaitokat, mivel Én megnyugtatom a szíveteket. Hadd segítsek nektek, hogy igaz békét érezzetek.

Kérjetek Engem, hogy oszlassam el aggodalmaitokat. Én meg fogom mutatni nektek az igazságot, hogy gondjaitok ne tűnjenek rossznak számotokra.”

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/hivom-mindazokat-akik-nem-ismernek-engem/

komment
süti beállítások módosítása