Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Könyörgök hozzátok: ne feszítsetek újra keresztre Engem! 20170329

2019. március 28. 17:53 - Andre Lowoa

"Ma ugyanez a helyzet. Azok közületek, akik azt állítják, hogy tagadják Szavamat, amelyet e prófétámon keresztül mondok, nem tudnak csak úgy egyszerűen elsétálni mellette.

Kifejezett elutasításotok ellenére is, állandóan vissza jöttök, újra és újra.

Idővel el fogjátok fogadni Szavamat, amely ma hozzátok szól.

Nektek nem szabad ugyanazt a hibát elkövetnetek, amelyet azok követtek el, akik nemcsak elutasítottak Engem, hanem még keresztre is feszítettek.

Könyörgök hozzátok: ne feszítsetek újra keresztre Engem!

Engedjétek meg Nekem, hogy az üdvösségre vezesselek benneteket azáltal, hogy most meghallgattok Engem, amint a Mennyből szólítalak benneteket, hogy felkészítselek titeket az üdvösségre és az Új Paradicsomomra.

 

Szeretett Jézusotok” (2012.03.30 03:00)

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/konyorgok-hozzatok-ne-feszitsetek-ujra-keresztre-engem/

Szűz Mária: Én vagyok a közbenjáró. Imáitok Általam kerülnek Drága Fiam elé

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuz-maria-en-vagyok-a-kozbenjaro-imaitok-altalam-kerulnek-draga-fiam-ele/
 
 

“Bizony, bizony, mondom nektek: aki hallgat az én tanításomra, és hisz abban, aki engem küldött, annak örök élete van, és nem sújtja őt az ítélet, mert már átment a halálból az életre.
Bizony, bizony, mondom nektek: eljön az óra – sőt már itt is van –, amikor a halottak meghallják az Isten Fiának szavát. Meghallják, és életre támadnak. Amint ugyanis az Atyának élete van önmagában, a Fiúnak is megadta, hogy élete legyen önmagában.
A Fiúnak hatalmat adott arra is, hogy ítéletet tartson, mert ő az Emberfia. Ne csodálkozzatok ezen! Eljön az óra, amikor a halottak meghallják az Isten Fiának szavát, és előjönnek sírjukból. Akik jót cselekedtek, feltámadnak az életre; akik rosszat tettek, feltámadnak a kárhozatra.”


 
"Szűnjék meg haragod, és bocsásd meg néped gonoszságát! Emlékezzél Ábrahámra, Izsákra és Jákobra, a te szolgáidra, akiknek önmagadra megesküdve megígérted: »Megsokasítom ivadékodat, mint az ég csillagait, és az egész földet, amelyről szóltam, utódaidnak adom, hogy az övék legyen örökre!«”
Ezek után megengesztelődött az Úr, és nem hajtotta végre azt a büntetést, amelyet népe ellen elhatározott. 
Ez az Isten igéje. 
Kiv 32,7-14
... Én Atyám nevében jöttem, de nem fogadtatok el. Majd ha más valaki a saját nevében jön, azt elfogadjátok. Hogyan hihetnétek ti, akik egymást dicsőítitek, de nem keresitek azt a dicsőséget, amely Istentől származik?
Ne gondoljátok, hogy én leszek a ti vádlótok az Atyánál. A ti vádlótok Mózes lesz, akiben pedig reménykedtek. Ha hinnétek Mózesnek, nekem is hinnétek, hiszen ő rólam írt. Ha azonban az ö írásainak nem hisztek, hogyan hinnétek az én tanításomnak?” 
Ezek az evangélium igéi. 
Jn 5,31-47
komment
süti beállítások módosítása