Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. március 18. FELFOGHATATLANUL SZERETEM ÕKET

2019. március 18. 08:38 - Andre Lowoa

1988. december 21

Uram, valószínûleg elszomorít Téged, ha egyes emberek félreértik üzenetedben megnyilvánuló szeretetedet, és az érzelgõs szeretettel tévesztik össze! 1 Uram?

Én vagyok. Ebben a korszakban nem értékelik és nem értik meg szeretetemet. Te tudod, hogy mennyire szeretem gyermekeimet. 2 Felfoghatatlanul szeretem õket! A ti korszakotok bûnei azonban olyan súlyosak és olyan nagyok, hogy többé már nem ismernek fel engem, a ti Isteneteket! Vajon elfeledkeztek a váltságdíjról, amit értük fizettem? Megaláztak, megkínoztak, meggyötörtek, és önként szenvedtem el a legfájdalmasabb halált. Mindezt szeretetbõl. Hogy is ne ismételném önmagamat, milliószor elmondom mennyire szeretlek benneteket. Szeretetem mélységét és szeretetem nagyságát próbálom veletek megértetni, amikor magamat ismétlem, és addig ismétlem, amíg Szavaim be nem hatolnak szívetekbe! Még kínszenvedésemet is kész vagyok bõségesen megismételni. Ó teremtés, mennyi szenvedést okozol nekem! Irántad való szeretetem végtelen, éld át és értsd meg ezt a szeretetet !

 


1 Hallottam néhány megjegyzést bizonyos emberektõl.
2 Jézus ezt felém fordulva és szemembe nézve mondta.

 

komment
süti beállítások módosítása