Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Én olyan Isten vagyok, aki telve van irgalommal és azzal a vággyal, hogy minden gyermekét megmentse 20170313

2019. március 12. 17:33 - Andre Lowoa

"Én olyan Isten vagyok, aki telve van irgalommal és azzal a vággyal, hogy minden gyermekét megmentse; és Én lassan gerjedek haragra."

Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/egyhazamnak-egy-bizonyos-toredeke-most-kozos-erofesziteseket-tesz-annak-erdekeben-hogy-elhallgattasson-teged/

VÖ.:

"Viszont az irgalom és megbocsátás a tiéd, Urunk és Istenünk. (Dán 9,4b-10)

...
Legyetek irgalmasok, amint mennyei Atyátok is irgalmas." (Lk 6,36-38)
 
 
CIMKÉK:
eretnekség, büntetve, próféták, arrogancia, Igazság, kegyetlen visszautasítás, felhígított változat, hitszakadás, megfertőzte az Egyházat, vezetésért
 
KÉP:
komment
süti beállítások módosítása