Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. február 4. SZERETETEM ADOMÁNYÁT ADTAM NEKED

2019. február 04. 07:31 - Andre Lowoa

SZERETETEM ADOMÁNYÁT ADTAM NEKED

 

1992. március

Ma reggel könnyen megölhetett volna a Sátán.
Mialatt az üvegpolcot törülgettem, amelyen ikonok és vallásos tárgyak voltak, a polc leesett és összetörte az alatta lévõ polcot is. Láttam, amint nagy éles üvegdarabok estek le körém, és beborították a földet egészen az elõszobáig. Azután csendben figyeltem, hol kezd csurogni a vérem. Nem történt semmi, még egy karcolás sem esett rajtam, pedig deréktõl lefelé meg kellett volna sérülnöm.

Késõbb:

Engedd, hogy lépésenként vezesselek!
Maradj kicsiny, virágom, és támaszkodj Üdvözítõdre! Szeretlek, gyermekem! A Sátán elkeseredetten igyekszik kezet emelni rád és megbénítani téged. 1 Nemcsak embereket használ fel arra, hogy hamis vádakkal illessenek, hanem mérgében a természet törvényeit is ellened akarja fordítani. De én hûséges Õrzõd és Oltalmad vagyok, ezért ne félj! Szememet szüntelenül rajtad tartom. Rejtõzz mindig Szentséges Szívembe! Jöjj, kövessük tovább is a lelkeket üdvösségük érdekében! Én foglak végigvezetni téged, kedvesem, a Földön. Amerre megyek, üde illatot hagyok magam után.
A mirha illatát fogom árasztani lélektõl lélekig, hogy elragadtatásba hozzam szívüket. Légy Üdvözítõd gyönyörûségére, virágom, és engedd meg, hogy egyre erõsebben igénybe vegyelek! Nem foglak összetörni és nem fosztalak meg szabadságodtól. Szíved maradjon szeretetem foglya, de anélkül, hogy megunnád. Szeretett Társad vagyok, aki kincset adott neked:

Szeretetem adományát adtam neked.

Neked fogom adni erõmet és türelmemet.
Virágom, Lelkem rajtad pihen, hogy vezessen és emlékeztessen tanításomra.
Légy hát nagylelkû, és ajánld fel idõdet, hogy kirügyezzen a Föld!
Légy mindig tisztelettel irántam! Nem én vagyok-e egyedüli Szerelmed? Nem vagyok-e a Királyok Királya? Keményen dolgozz velem! Ellentétben azzal, amit most gondolsz, legtöbb erõfeszítésed nem hiábavaló, hatalmam istenivé teszi, hogy elérje célját. Ha a kísértõ azt súgja füledbe, hogy szavaid eredménytelenek, mondom neked gyermekem, ne figyelj rá!
Továbbra is kiöntöm rátok Szívemet, és fáradhatatlanul leszállok hozzátok a mennybõl, hogy tápláljam az éhezõt és minden igénynek eleget tegyek. Továbbra is elétek állítom Szentséges Szívemet és megmutatom gyengédségemet mindenkinek. Aki eszik és iszik engem, át fog alakulni, hogy

igaz életet éljen bennem, a ti Istenetekben.

Mindenki megmenekül, aki hozzám fordul.
Egyetlen rám vetett tekintetetekre átváltoztatlak benneteket.
Leányom, maradj észrevétlen és semmi!
Maradj rejtve tehetetlenséged és törékenységed által, hogy az én jóságom és az én hatalmam terjedjen egyre inkább! A magvetés még nem fejezõdött be. Hamarosan az egész világ visszhangozni fogja hangomat.

Leányom, te nagyon értékes vagy számomra és a könnyekig meghatódva szeretlek. Mindannyiatokat a könnyekig szeretlek. Ajkam kegyelmet árasztva hirdeti nektek az égbõl a béke üzenetét. Az örökkévalóságtól kezdve szeretlek és megáldalak benneteket. Bölcsõtöktõl fogva figyelek rátok és megvédelek titeket. Tudom, hogy milyen nyomorúság vett körül benneteket, amíg teljesen meg nem vakultatok. Keressetek engem, és világosságot adok nektek. Újból életet adok nektek, és felkeltem lelketek vágyakozását a szent dolgok iránt. Ezért leányom, továbbra is keresd szentségemet és tökéletességemet! Áldj és dicsérj engem! Vess magokat, amikor én vetek! Bárhová viszlek, mindenütt bõségesen vess.
Hamarosan át fogod lépni e korszak küszöbét, hogy betérj az örök békébe. Viselj el addig is mindent, amit én elviselek! Nem vagy egyedül! Tarts ki gyermekem, és ne feledd, hogy ki van melletted és ki áld meg téged! A Szeretet szeret téged.


1 Megértettem, hogy lelkileg.
komment
süti beállítások módosítása