Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2019. január 14. LÉGY A VISSZHANGOM!

2019. január 14. 08:00 - Andre Lowoa

1989. szeptember 5.

Uram, órákat töltöttem a tegnap esti eredménytelen beszélgetésen gondolkozva. Túlságosan összezavart, ezért nem tudtam késõbb közeledni Hozzád, nem mertem szemed elé kerülni szégyenemben. Mit mondtam érdekedben? Semmit. Cserben hagytalak… Nem tiszteltelek és nem is dicsértelek, pedig Rajtad kívül senki másban nincs örömem. Elemészt az irántad való szeretet, Uram. Istenem, tartsd tisztán szívemet, és távoztasd tõlem a kísértéseket!

Vassulám, érezd irántad való szeretetemet!… Nagy az én irgalmam, és gyengédségem legyõzte haragomat. Az én utam szent. Leányom, légy tehát szent, mivel én Szent vagyok. Beszéded dallamként érintse fülemet! Gyermekem, a Bölcsesség a te Tanítód és Nevelõd. Kerüld az üres társalgást, a haszontalan beszédet! Hozz gyümölcsöt! Az én tanításomról beszélj! Én vagyok a te Tanácsadód, mindig tõlem kapsz tanácsot. Azt akarom, hogy tanítványaim legyenek tökéletesek, légy tehát tökéletes! Mindent utasíts vissza, ami gyengít téged, mint a fecsegés és az üres beszéd. Szeretlek, és azt akarom, hogy légy tökéletes! Érezd jelenlétemet, és tükörképemmé válva dicsõíts engem! Értem beszélj! Annak a tanítványnak, aki az én kezemben van, tisztának kellene maradnia, és Mestere hangjára kellene hallgatnia! Rajtad van kegyelmem. Azt kívánom, hogy fogadd el és kövesd tanításomat! Értsd meg, hogy kezdettõl fogva Szentséges Szívembe fogadtalak. Az én Lelkem van rajtad, én áldottalak meg, kedvesem. Bátorság, mindez nem lesz hiába! Mindössze szeretned, imádnod kell engem, és meg kell engedned, hogy igénybe vegyem kezedet. Azt kívánom, hogy légy az én visszhangom!

Ezt hogy érted, Uram?

Olvasd fel üzeneteimet az imatalálkozókon! Ezzel megdicsõítesz. Elmélkedj gyakran, és fogadd el mindazt, amit neked adok! Virágom, keresztemmel jövök hozzád, arra van szükségem, hogy kissé megpihenjek. Akarod-e helyettem hordozni keresztemet?

Uram, szívesen.

Fontold meg, hogy mit adok neked! Keresztem értékes. Vedd fel keresztemet! Késõbb visszatérek, és leveszem válladról. Gyermekem, gyönyörûségemet lelem azokban a lelkekben, akik rendelkezésemre állanak. Ne tagadj meg tõlem soha semmit! Légy mindig kész, és állj a te Istened szolgálatára!

komment
süti beállítások módosítása