Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

"Szükségem van a segítségetekre. Éppúgy, amint szükségem volt apostolaimra és tanítványaimra is, amikor a Földön jártam." 20171108

2018. november 07. 17:32 - Andre Lowoa

feladat, ?

 

 

apostolaim,

tanítványaim,

Jézus Krisztus, 

Emberfia,

Isteni Üdvözítő,

Második Eljövetelem,

közel van,

személyesen,

összegyűlhessenek,

időtök, 

elérkezett,

 

 

KÉP: apostolaim,

tanítványaim,

 

 

"Szükségem van a segítségetekre. Éppúgy, amint szükségem volt apostolaimra és tanítványaimra is, amikor a Földön jártam.

Nektek gyorsan kell cselekednetek, és azok a lelkek, - mihelyt a Keresztes Imahadjárat imáit imádkozzák – vonzódni fognak hozzátok."
Olvass tovább: http://igazsag-konyve7.webnode.hu/news/szuksegem-van-a-segitsegetekre-eppugy-amint-szuksegem-volt-apostolaimra-es-tanitvanyaimra-is-amikor-a-foldon-jartam/

 

"Abban az időben amikor Jézust nagy népsokaság követte, ő hozzájuk fordult, és így szólt: „Aki hozzám jön, de nem gyűlöli apját, anyját, feleségét, gyermekeit, fivérét és nővéreit, sőt még saját magát is, nem lehet az én tanítványom.

...

Tehát mindaz, aki közületek nem mond le mindarról, amije van, nem lehet az én tanítványom.”
Ezek az evangélium igéi. 
Lk 14,25-33"

http://igenaptar.katolikus.hu/nap/index2016.php?holnap=2017-11-08

komment
süti beállítások módosítása