Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. szeptember 27. HIGGY ABBAN AMIT KÉRSZ!

2018. szeptember 27. 08:46 - Andre Lowoa

1987. február 27. Szent Mihály: Béke legyen veled! Szûz Mánia: Dicsértessék az Úr! Ó hallgass meg, én vagyok az Úr. Jöjj hozzám, úgy ahogy most, amikor nekem ajánlod ezeket a lelkeket! 1 Egyetlen imát sem utasítok vissza. Meghallom akkor is, ha langyos, és ha a “szegénységtõl”származik. Ismerem gyengeségedet, de erõm fenntart téged. Imádkozz, hogy növekedjék hited! Én küldöm neked ezeket a lelkeket. Imádkozz; hogy felismerd akaratomat, szüntelenül imádkozz! Kérj, és adnak neked! Kérj, soha ne hagyd abba az imát! Meghallom még a sóhajtást is, amelyet felém küldesz. Mindent figyelembe veszek, ha szívbõl fakad. Higgy tehát abban, amit kérsz, és százszorosan megadom neked. Bocsánatot kérsz? Megbocsátok. Segítséget kérsz? Melyik apa nem adná meg gyermekének? Uram, olyan apa is van, aki nem akar gyermekének segíteni. Ezek az apák nem tõlem valók. Ha az enyémek lennének, szeretnének engem, ezért szeretnék leszármazottaikat is, és segítenének nekik. Azért vagyok itt, hogy segítsem lelki növekedésedet. Sohasem tagadom meg tõled táplálékomat. Jöjj, a Bölcsesség fog tanítani téged.  
1 Az Úrhoz mentem, és minden lelket felajánlottam Neki, aki arra kért, hogy imádkozzam érte. Valahogyan száraznak éreztem magam.
komment
süti beállítások módosítása