Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. február 29. SOK EMBERT AKAROK VISSZAVEZETNI MAGAMHOZ

2018. április 29. 08:42 - Andre Lowoa

1987. szeptember 21.

Istenem, mennyire kívánom, hogy minden ember szeressen Téged, Hozzád forduljon és ismerjen fel Téged!

Ó leányom, mennyire kívánom én is ezt!

Úgy tûnt, hogy Isten vágyakozik azután, hogy ez megvalósuljon.

Mennyire kívánom, hogy a világ megtudja, hogy Te mindig ennyire jelen vagy közöttünk. Hogy ennyire szeretsz bennünket! Mennyire kívánom, hogy ráébredjenek arra, hogy csupán átmenetileg vagyunk a Földön, és hogy Te vársz ránk. Mennyire kívánom, hogy szeressék egymást, hogy véget vessenek gyûlöletüknek és önzésüknek, hogy egymásért éljenek, hogy törõdjenek egymással, hogy imádjanak Téged, Atyánkat, hogy egyesüljenek. Mennyire kívánom, hogy higgyenek jeleidben, és ne rejtsék el azokat, azt gondolva, hogy ezzel kedvedben járnak. Mennyire kívánom, hogy belássák tévedésüket, és észrevegyék gazdagságodat!

Vassula, vágyaidat én adtam neked, beléd oltottam õket. Örökre megõrzöm benned, oltárom, lobogó lángomat. Terjeszd szavaimat! “Én, az Úr, megáldom garabandali gyermekeimet!”

Uram, terjesztem, amennyire tudom. Csatornákra van szükségem, hogy messzebbre is eljuttassam üzeneteidet.

Vassula, szemtanúkat adtam neked.

Barátaimra gondolsz, és Dávidra?

Másokra is.

Az egyházi tanúkra gondolsz, a papokra?

Igen Vassula, õk a te tanúid.

Igen, Uram.

Engedd, hogy szavaimat beléd véssem!

Jézus, eszembe jutott az az ember, aki egyáltalán nem hiszi, hogy Tõled való ez a lelki vezetés.

Tudom.

De miért?

Abból az egyszerû okból, hogy tudós.

Ó Uram, oly sok kívánságom van!

Nyugodtan kérj!

Nyugodtan kérjek?

Igen, kedvesem, kérj.

Bármit?

Bármit.

Azt kívánom Uram, hogy minden jóra forduljon. Azt kívánom, hogy az emberek szíve szeretettõl lángoljon irántad, és milliók imádjanak téged térdreborulva. Azt kívánom, hogy azt érezzék, amit én érzek, hogy mennyire szeretsz bennünket, milyen közel vagy hozzánk és mi milyen meghitten lehetünk Veled, aki Atyánk, Barátunk, Istenünk, mindenünk vagy egyben. Nem vetnéd rájuk fényedet, hogy felébreszd õket, ahogy velem tetted? Szeretném velük megosztani azt a boldogságot és meghittséget, amit Veled élek át. Kérlek Atyám, õk is gyermekeid.

Vassula, mindez megtörténik. Sok embert akarok visszavezetni magamhoz. Gonoszságuk ellenére segítek rajtuk. Ne fáradj bele Isteneddel együtt küzdeni! “Mi ketten?”

Igen Uram.

komment
süti beállítások módosítása