Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2018. április 6. SZERESS, ÉS LE FOGOD GYÕZNI ELLENSÉGEIMET!

2018. április 06. 08:45 - Andre Lowoa

Nagypéntek,1988. április 8.

Jézus?

Én vagyok, miért kételkedtél?

Utánanéztem, hogy hol van megírva a Bibliában az, amit Jézus 1988 március 29-én mondott, hogy “az egész emberiségre kiárasztom Lelkemet.” Megtaláltam az Apostolok cselekedeteiben, de azt is tudtam, hogy más helyen is megtalálható a Bibliában, mert Jézus egyszer megmutatta nekem ezt a részt. Megkértem Jézust, mutassa meg újból, hogy hol található. Egy ideig keresgéltem, de nem találtam. Mintha tût kerestem volna a szalmakazalban! Azt hittem, hogy Jézus talán nem hallott, ezért hangosabban szóltam: “Ó Jézus, lehet, hogy kiáltanom kellene. Nem hallottál meg!” Mielõtt azonban az utolsó szót kiejtettem volna, már meg is találtam a keresett oldalt, ott volt elõttem. Ezért így szólt hozzám: “Miért kételkedtél?”

Ó mindössze szeretetet kérek tõled, szeress és megenyhül szomjúságom! Szeress, és begyógyulnak Sebeim! Szeress, és Lelkem ujjongani fog benned! Szeress, és le fogyod gyõzni ellenségeimet! Az én Lelkem van rajtad, gyermekem. Mi ketten?

Mi ketten?

Igen Uram, igen Szûzanyám, mi együtt mindörökre.

komment
süti beállítások módosítása