Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2017. szeptember 6. A MAGÁNY MISZTIKUS MÓDON KIBONTAKOZTAT TÉGED

2017. szeptember 06. 09:00 - Andre Lowoa

1988. január 8

Határtalanul vágyakoztam Isten után és óhajtottam Ót.

Tisztelj engem vágyakozásod által! Vassula, a magány misztikus módon kibontakoztat téged, közelebb hoz hozzám, felkészít arra, kedves, hogy még mélyebben érezd Sebeimet. A második eseményben mindent meg fogok adni neked, amiben lelked még hiányt szenved, és fokozott erõvel fogom éreztetni veled mûveimet. Ne kételkedj, magamhoz foglak emelni. Én választottam számodra ezt az utat, amely beavatja szeretett lelkeimet szenvedésembe élõ képmásommá alakítva õket. Jöjj, emlékeztetlek jelenlétemre, mivel egyedül képtelen vagy bármire is. Jössz?

Éppen azt akartam mondani, hogy tudom mennyire tehetetlen vagyok, és semmi jót nem tettem, teljesen Tõled függök Uram. Végtelen irgalmadból add meg nekem mindazt, amiben hiányt szenvedek.

Igen, értsd meg, hogy minden jó tõlem való. Jöjj, mi ketten?

Igen, Uram.

komment
süti beállítások módosítása