Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

„Én eltökéltem a szívemben, hogy az élet világosságában járok”.

2017. május 21. 08:46 - Andre Lowoa

2010. december 17-én lehetetlenné tett wordpress.oldalamat áthoztam ide, ott nem lehet szerkeszteni, itt pedig szükségünk van rá...

  • Jézus, könyörülj rajtam! Jézus, gyógyíts meg engem! Jézus, ments meg engem! Jézus, szabadíts meg engem! Ha Jézus megszabadít, akkor valóban szabad leszek! Jézus, irgalmazz nekem! Jézus, könyörülj rajtam! Jézus, irgalmazz nekem!

    Lelkemnek Lelke, Szentlélek, imádlak Téged; világosíts meg engem; vezess engem; erősíts engem; vigasztalj engem; mondd meg nekem, mit kell tennem; add ki nekem parancsaidat. Ígérem, alávetem magamat mindannak, amit kívánsz tőlem és elfogadok mindent, amit csak reám bocsátasz. Csak ismertesd meg velem a te akaratodat!’

komment
süti beállítások módosítása