Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Beteljesült próféciák: videofelvétel a templomrombolásról (ezek valódi felvételek...)

2016. november 17. 22:01 - Andre Lowoa

Beteljesült próféciák. Részlet a Mária Julianna lelki naplója III. kötetéből

 

 

 

2001. febr. 12. Ma reggelre azt álmodtam, hogy az úton egy

 

 

 

nagy székesegyház közelébe értem, amely egy dombon volt.

 

 

 

De a templomot nem lehetett megközelíteni, mert egy hatalmas

 

 

 

markológép, amely közvetlenül a templom fala mellett állt, feltúrta

 

 

 

a székesegyházhoz vezető utat. Méteres árkokat és homokhegyeket

 

 

 

csinált. Éppen ezt a rombolást végezte, amikor

 

 

 

odaértem. Hihetetlen gyorsasággal dolgozott. Egyedül voltam.

 

 

 

Még találtam a templom fala mellett egy keskeny járatot, amin

 

 

 

eljutottam a székesegyház ajtajához. Bementem. Ott, az ajtóban

 

 

 

arcra borultam, és imádtam az Urat. Csak miután felálltam,

 

 

 

akkor vettem észre, hogy nem volt jelen a legméltóságosabb

 

 

 

Oltáriszentség. A legnagyobb megdöbbenésemre az oltár össze

 

 

 

volt törve. A színes üvegből készült szárnyas oltárképek is

 

 

 

porrá voltak zúzva. Az örökmécses sem égett, nem is volt ott.

 

 

 

Az ajtóban idegen munkás kinézetű durva emberek ácsorogtak,

 

 

 

akik korábban a rombolást végezték. A szentély üres volt és

 

elhagyatott. Összetörve, szétzúzva, mint amikor a mi Megváltó Urunkat keresztre feszítették. Sem papot, sem hívőt nem láttam.

 

Még csak hírmondó se maradt a keresztények közül. Amikor

 

felébredtem imádott Jézusom nagyon szomorúan csak ennyit

 

mondott: „Ez következik Egyházamra. Nyisd ki az Újszövetségi

 

Szentírást!“ Lk.5,35: „Eljön a nap, amikor elviszik a

 

Vőlegényt.“ A Vőlegény szó alatt az Úr Jézus a legméltóságosabb

 

Oltáriszentséget értette.

 

Ezután egy emeletes ház ablakából egy nagyvárosi utcát láttam.

 

Az utcán nagy felfordulás volt.

 

Febr. 8-án az Ap.csel.19,29. résznél nyittatta ki velem az Úr

 

Jézus a Szentírást, ahol ugyanezt olvastam: „Az egész városban

 

nagy fölfordulás keletkezett.“

 

Ezután hőn imádott Uram ezt mondta: „Nyisd ki a Szentírást!“

 

Mt.21,35-44: „A szőlőmunkások nekiestek a szolgáknak: az

 

egyiket megverték, a másikat megölték, a harmadikat megkövezték.

 

...végül a Fiát, az örököst is megölték...“ Jézus: „Papjaimat

 

és híveimet megölik, amint azt a prófétákkal és Velem is

 

tették. Most van itt a sötétség órája. A keresztényüldözés hirtelenül

 

tör ki. Sokakat megölnek, némelyeket elhurcolnak. Az élők

 

irigyelni fogják a holtakat. De egy kicsiny mag megmarad. Ők

 

lesznek a szent gyökér, amely megújult Egyházamban újra kihajt.

 

Levelei és ágai dúsak lesznek, mert éltető szeretetemmel

 

táplálom őket.“

 

 

Tárgy: Fwd: videofelvétel a templomrombolásról (ezek valódi felvételek...)


Kedves címzettek!

A lenti videofelvétel NEM hoax. Tudatos rombolást rögzített a belső
kamera.


Európa ezt már egyszer átélte a "nagy francia forradalom" terrorja idején. Róma,
2016 októbere. EU.

Szép új világ  kezdődik, a pusztítás kora!!!


------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ -------------------



A római Szent Praxed templom belső kameráinak a videofelvétele a
ghanai "migráns" alapos munkájáról:

komment
süti beállítások módosítása