Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2016. június 29. VISSZAVISZEM JUHAIMAT PÉTERHEZ

2016. június 29. 08:08 - Andre Lowoa



1987. november 18.

Istenem, attól a naptól kezdve, amikor felfedted elõttem titkos szándékodat, félek, rettegek a folytatástól. Félek, mert érzem hogy nehézségek elõtt állok, ahogy Te is féltél, mielõtt Jeruzsálembe mentél. Tudtad, hogy milyen nehézségek elõtt állsz.

Szavam az üzenet által teljesedik be. Neked folytatnod kell. Akár visszautasítanak, akár nem, teljesíteni fogod feladatodat. Elõtted vagyok, kicsim maradj jelentéktelen, hogy én nyilvánulhassak meg teljes mértékben. Minél kisebb vagy te, annál nagyobb vagyok én. Engedd, hogy folytassam, engedd, hogy én legyek az, aki cselekszik és aki beszél.

Igen kicsim, az egyesüléshez mindannyiuknak meg kell hajolniuk. Alázatosan, mezítláb jövök, nem felfegyverkezve. 1 Visszaviszem juhaimat Péterhez, egyesítem õket, és Péter fogja táplálni bárányaimat. Én, az Úr szóltam. Bízzatok bennem kedveseim! Teljes Szívembõl szeretlek benneteket!

 


1 A fegyverzet jelenti hajlíthatatlan álláspontjukat és érveiket.

 

komment
süti beállítások módosítása