Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2015. november 16. ÜZENET FRANCIAORSZÁGNAK

2015. november 16. 09:17 - Andre Lowoa



1994. november 25.

Franciaország

Uram!

ÉN VAGYOK. Támaszkodj rám!… Béke gyermekem! Figyelj és értsd meg! Bízz az én szilárd erõmben és végtelen irgalmamban! Azt az utat hirdesd, amelyet én hirdettem neked! Kövesd a törvény szívét! 1 Emlékeztetni foglak mindarra, amit el kell mondanod..

(Jézus a következõ üzenetet adta Franciaország számára:)

E napokban zsákvászon ruhát öltöttem, hogy szomorúságomat kimutassam. Nem vetted észre, hogyan jártam be a sivatagot legidõsebb leányomat keresve? 2
Ma azért járom be a sivatagot téged keresve, hogy próbára tegyem neved hitelességét, mivel te voltál az elsõ, akit arra választottam, hogy szeretetemet terjessze. Sohasem fogom elfelejteni, hogy milyen büszke voltam rád, és milyen engedelmes voltál. Hová lett egykori nagy buzgóságod? Hiszen akkor kéréssel fordultam szívedhez. Miként felejthetted el mindazt a kegyelmet, amit csak tegnap kaptál tõlem?
Egyházam leánya, te országom örököse vagy. Azért jöttem hozzád, hogy felélesszem Szentséges Szívem iránti tiszteletedet egy ígéret kapcsán. 3

Atyám adománya! Érdekeim egykori õrzõje! Ne késztess arra, hogy így szóljak: “Tovább adták 4 tulajdonomat, és hivatalnokokkal töltötték meg, nem hagyták, hogy Szentlelkem megõrizhesse székhelyét. Székhelyemet ma a test uralja.”
Jöjj vissza hozzám, és hozd rendbe szívedet! Bánd meg és ismerd be bûneidet Atyám jelenlétében, és válaszolni fogok bûnbánó kiáltásodra.


1 A szeretetet. “Szeretettel evangelizálj a Szeretetért!”
2 Franciaország az Egyház “legidõsebb” leánya.
3 Franciaországnak hûséget kell fogadnia a Szentséges Szív iránt.
4 eladták

 

komment
süti beállítások módosítása