Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2015. augusztus 23. TE LESZEL MÛVEIM JELE

2015. augusztus 23. 09:00 - Andre Lowoa

1987. október 18.

Leányom, megfogod a kezem és folytatod mûveimet?

Igen Uram, sohasem akarom elengedni a kezed.

Vassula, azt akarom, hogy világos legyen számodra mindaz, amirõl az elõbb beszéltem. Azt mondtam, hogy megjövendölöm a bekövetkezõ eseményeket, nehogy kétséges legyen, hogy tõlem valók.

Jézus, nem azt mondtad, hogy az egyedüli jel, amelyet adsz, én vagyok?

De igen, azt mondtam, hogy te leszel mûveim jele. Tervemet már jóval születésed elõtt kigondoltam. Virágom, maradj nyitott, hogy rád hullathassam igazságosságom harmatát. Töltekezz erényeimmel! Azt akarom, hogy tökéletes légy! Azt akarom, hogy virágom kiviruljon, hogy teljék el tökéletességemmel! Azt akarom, hogy virágom isteni mirhám illatát árassza szét! Nézz rám Vassula1 , minden óhajom beteljesül. Áldoznál-e még többet rám idõdbõl, Vassula?

Az én idõm a Tied, Érted élek.

Töltsd meg hát lámpásodat - meríts belõlem!

Jézus, mit is mondhatnék? OLYAN sokat adsz nekem, bár semmit sem érdemlek. Szüntelenül csak adsz, és én semmi olyat nem ajánlhatok fel Neked viszonzásul, ami meg tudná közelíteni adományodat. Világosságot adsz, életre keltettél a halottak közül, meggyógyítottál, és kiárasztottad rám mûveidet.

Dicsõíts engem! Ki szabadított meg téged, Vassula?

Te voltál az, Uram! Mondhatok valamit?

Kedves, mondd!2

Istenem, irgalmad, szereteted és hatalmad tegye meg testvéreimmel is ugyanazt, amit velem… Szabadítsd meg õket!… Emeld Magadhoz, egyesítsd Magaddal õket, éreztesd velük szeretetedet, ahogy velem tetted. Örülnék, ha közelednének Hozzád a lelkek. Egyesíts minden keresztényt, és azokat, akik megtagadják Szent Anyánkat!

Vassula, akarsz-e áldozatot hozni?

Igen, Uram, ha így akarsz felhasználni.

Megmutatom, mit akarok tõled. Kedves, mindig belõlem meríts! Szeretlek, virágom.3

Ne feledd, hogy könnyedet késõbbre kell tartogatnod, amikor meghallod, hogy enyéim miként bánnak Édesanyámmal!

Ne engedd, hogy megtegyék!

Vassula, eljön az a nap, és már közel van, amikor Egyházam egy nyelvet beszél. De még e dicsõséges nap elõtt rettenetes felfordulás lesz, egyrészt az emberek hiúsága, bûne és hiányos szeretete miatt, másrészt azért, mert Testemet szétszakították. Hadd mondjam el újból, hogy meg fogom dicsõíteni és egyesíteni fogom Testemet. Virágom, a Szeretet egyesít mindnyájatokat. Ezt is írd le: maradj kicsiny, hogy egyedül az én tekintélyem érvényesüljön!4

Add tudtára mindenkinek, hogy kívánságaim rendíthetetlenek, és határozottabbak, mint valaha.

Milyen kívánságod Uram?5

Vassula, e szavakat akarom gyermekeim tudtára adni: “Én, az Úr megáldalak benneteket, jöjjetek hozzám!”

Uram, vezess hozzájuk, segíts terjesztenem szavaidat!

Vassula, támaszkodj rám, élj világosságomban és pihenj meg benne!


1 Jézusra tekintettem.
2 Isten úgy beszélt, mint egy türelmes apa.
3 Szemem könnyes lett.
4 Azt hiszem, hogy Jézus ezt mindenkire érti.
5 Jézus folytatta anélkül, hogy válaszolt volna.
komment
süti beállítások módosítása