Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Látomás a lelkigyakorlat alatt.

2014. augusztus 25. 12:23 - Andre Lowoa

Kedves Testvérek! Az elmúlt heti lelkigyakorlaton egy éjszaka nem tudtam aludni. Belső látásban láttam:
Egyedül voltam, sötét volt Jézus Keresztje előtt térdepeltem, az Ő Drága Vére hullott rám, és én nagyon sírtam.
Ma egy választottján keresztül megkérdeztem Jézust, mit jelent ez.
Íme a válasza:
" A Sebeket, a hulló Vérrel azért mutattam neked, mert hittestvéreid ítélkezései és rágalmai mélyen megsebeztek Engem. Mond meg nekik, hogy minden reggel mikor felkelnek borítsam be őket Tisztító Szent Véremmel. Megáldalak a Tisztaság Lelkületével. Az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."Amen
Ezek Jézus szavai.

komment
süti beállítások módosítása