Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2014. március 20. KÉRJ, ÉS ADNAK NEKED

2014. március 20. 13:53 - Andre Lowoa

KÉRJ, ÉS ADNAK NEKED


1988. április 14.

Bevezetõül mint mindig, elmondtam a nekem adott három imát. A “kérés”-nél ismét azt mondtam Jézusnak, hogy “Te válassz nekem! ”

Szeretett leányom, 1 fogadd békémet, kérj és adnak neked.

Szûzanyám, azt kértem, hogy az Úr válasszon kérést szívembõl.

Virágom, veled vagyunk. Ne feledd, hogy mit mondtam neked: sokak elõtt fogok csodát tenni. Ez a kinyilatkoztatás szeretetre gyújtja gyermekeink szívét. Kérj, és adnak neked!

Ó Uram, azt kérem, ami nagyobb dicsõségedre van! Te dönts helyettem! Amen.

Tudd meg Vassula, hogy az Úr elégedett veled, mivel hagyod, hogy helyetted döntsön. Jobb vezetõd Nála nem lehet. A Bölcsesség fog téged tanítani. Légy engedelmes, és tégy mindent az Õ kezébe, ez tetszik az Úrnak. Támaszkodj teljesen Istenre. Szeretlek! Légy áldott!

Áldott légy Szûzanyám!

Mi ketten?

Igen, mi ketten.


1 Szûz Mária

komment
süti beállítások módosítása