Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2014. február 11. NAGY AZ ÉN IRGALMAM IRÁNTATOK

2014. február 11. 09:49 - Andre Lowoa

NAGY AZ ÉN IRGALMAM IRÁNTATOK


1988. május 19.

Uram? Talán azért nem válaszolnak az egyházi tekintélyviselõk, mert a “Béke és szeretet” üzenete is bûnbánatra figyelmeztet, mint a Lourdes-i és a fatimai? Lehet, hogy nem érzik magukra nézve kötelezõnek, hogy ezzel az üzenettel is foglalkozzanak, és egyébként is túl vannak terhelve munkával. Pedig ez nem csak figyelmeztetés. Szól az egységrõl, Oroszország megtérésérõl és Péter székérõl is.

Vassula, én vagyok az Ige, az örök Ige. Az én Szavam örök élet . Ha én elhatározom, hogy teremtésemet akár naponta emlékeztetem szeretetemre különbözõ eszközökön keresztül, és bûnbánatra szólítom fel , akkor sem hagyhat el teremtményem aki csupán por és hamu - akár egyet is kimondott szavaim közül. Én, az Úr tudom, mire van szükségetek, és nagy az én irgalmam irántatok! 1

Jöjj, érezd jelenlétemet!

Igen, Uram.

Mi ketten.


1 Az Úr nagyobb nyomatékkal mondta ezt, mint eddig.

komment
süti beállítások módosítása