Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2013. november 14. GYORSAN MEGBOCSÁTOK ÉS GYORSAN FELEJTEK LÉGY OLYAN TÜRELMES,AMILYEN ÉN VAGYOK HOZ

2013. november 14. 05:39 - Andre Lowoa

GYORSAN MEGBOCSÁTOK ÉS GYORSAN FELEJTEK


1989. december 7.

Mivel Te egy vagy Uram, vezess minket egy hitre és egy keresztségre! Uram, Te egy Isten vagy, mindenek Atyja, mindenek fölött, mindenek által és mindenben, mi pedig képtelenek vagyunk egyetértésre jutni, hajlíthatatlanok vagyunk… Így hagynál bennünket?

Imádkozz mindenkiért, hogy egyetértésre jussatok! Úgy teremtettelek benneteket, hogy szabadságot adtam nektek, és magatok dönthettek. Lehetõségetek van arra, hogy hûségesek maradjatok hozzám, és megtartsátok parancsolataimat. Azt sohasem parancsoltam nektek, hogy vétkezzetek. Ezért imádkozzatok bölcsességért, hogy megvilágosíthassátok ezt a nemzedéket, és kezdje végre megkülönböztetni jobb kezét a baltól.

(Ez az üzenet ifjúsági csoportomnak szól:)

Úgy ismertessetek meg az emberiséggel, ahogyan tanítottalak benneteket: a szeretet és az irgalom Istene vagyok. Nem nehéz engem megérteni. Senkit sem hajszolok halálra. Értsétek meg, hogy méltányosan adok és kérek. Sohasem kérek a lélektõl többet, mint amennyit adni képes. Mindenkitõl csak a szeretet csekély viszonzását kérem, egy mosolyt, egy gondolatot, egy kedves szót. Egyetlen szívbõl jövõ szót úgy fogadnék, mint millió imát. Gondoljátok meg, mit jelent ez! Már egy egyszerû gondolatot is úgy fogadok, mint komoly értéket. Felfoghatatlanul szeretek minden lelket! Gyengéd és szelíd Isten vagyok, jóságos vagyok ivadékaimhoz. Egyházamnak árt az, aki úgy mutat be ivadékaimnak, hogy követelõzõ és könnyen haragvó Isten vagyok. Türelmes vagyok, és késedelmes a haragban, de gyorsan megbocsátok és gyorsan felejtek. Senki ne mondja, hogy csak a szentéletû emberekkel törõdöm! Engem úgy ismernek, hogy megkeresem a beteget és az elesettet. Elesettségük vonz engem, és mivel õk képtelenek engem elérni, még inkább égek a vágytól, hogy magamhoz emeljem és Szívemre szorítsam õket. Jézus vagyok, és Jézus Szabadítót jelent. Azért jövök, hogy megszabadítsalak, és nem azért, hogy elítéljelek benneteket.


LÉGY OLYAN TÜRELMES, AMILYEN ÉN VAGYOK HOZZÁD!


1989. december 7.

Gyermekem, hiszed-e, hogy én, Jézus vagyok az, akivel te ilyen különleges módon találkozol?

Igen, Uram, hiszem.

Hiszed-e, hogy én, Jézus vagyok az, akit egész idõ alatt láttál?

Igen Uram, hiszem. Miért kérdezed, Uram?

Hogy halljam, amint mondod, gyermekem. Légy hát boldog, és áldj engem, mert Atyám kegyeiben vagy. Bár még dolgoznod és folytonosan igyekezned kell, hogy felemeld lelkedet, megadtam neked a kegyelmet, hogy lelked szemével láss engem, és felismerd hangomat. Ne engedd, hogy most ragadjon téged magával a világ, amikor már nem tartozol hozzá! Bölcsességem megnöveli tudásodat. Légy jóságos a szegényekhez, amint én is jóságos vagyok hozzád. Képviseld érdekeiket! Egyik apa sem hagyja el gyermekét a pusztaságban. Légy olyan türelmes, amilyen én vagyok hozzád! Leányom, ne igyekezz olyan dolgokat felfedezni, amelyek felülmúlják erõdet, mert saját feltételezésed félrevezethet téged, és így másokat is. Bízzál bennem, és olyan tudást adok neked, amelyet be tudsz fogadni, és megfelel képességeidnek. Az én Szavaimra figyelj, ne másokéra! Támaszkodj vállamra, ha fáradt vagy, legyen vállam a te fejtámaszod, Szentséges Szívem otthonod!

Késõbb:

Belõlem egyél, tõlem tanulj! Vigasztald meg gyermekeimet! Írnál most? 1 Boldog vagyok, ha belém kapaszkodsz. A hûség nyitva tartja szemed, és nem hagyja lelkedet elaludni. Jöjj, légy boldog, mert életre keltettelek a halottak közül, akik évek óta holtan fekszenek és testük már feloszlott.

Jézus, már korábban is kértelek és újból kérlek, ha úgy akarod, tedd meg a holtakkal - még azokkal is, akiknek teste már feloszlott - azt, amit velem tettél! Keltsd életre õket, és engedd, hogy a Te világosságodban éljenek!

A Feltámadott gyõzelme megsemmisíti a halált, mert én vagyok az Élet! Én vagyok a Feltámadás és az Élet, és örök élete lesz annak, aki eszi az én Testemet és issza az én Véremet! Jöjj, további kinyilatkoztatásokat diktálok neked Oltáriszentségemrõl. Én, az Úr megáldalak, mivel ily módon egyesülsz velem, és hagyod, hogy igénybe vegyelek Szavaim leírására. Dolgozz keményen, Vassulám, semmi sem lesz hiába! Jöjj, én foglak vezetni téged minden vállalkozásodban. Légy szilárd!

(Jézus azért mondta, hogy “légy szilárd”, mert diktálás közben a gonosz újból megpróbálta azt sugalmazni, hogy mindez tudatalattimból származhat! Ezért mondta Jézus, hogy “légy szilárd”! A Sátán az, aki valóban zaklat, míg a többi gonosz lélekre nem nagyon figyelek, Õk is zaklatnak, de többé-kevésbé olyanok, mint a körülöttem zümmögõ legyek. Félnek tõlem, bár szívesen vennék, ha fordítva lenne. Rosszakaratúak azonban, és õrizkedni kell tõlük. Akkor kerülnek elõnyös helyzetbe, amikor észreveszik, hogy a lélek elszunnyad, meggyengül vagy bizonytalan. Az imádság valósággal “agyoncsapja” és távol tartja õket. Az Úr szeretetébe és irgalmába vetett hit elpusztítja ezeket a démonokat, akik azért “zümmögnek” az ember füle körül, hogy igazságnak álcázott és szeretettõl távol esõ, gonosz sugallatokat adjanak. Ezért akarja az Úr, hogy éberek legyünk, és szüntelenül imádkozzunk. Az imádság biztonságos kerítést állít mikörénk, távol tartja a Sátánt és a többi gonosz lelket. Igen, ez állandó küzdelem.)


1Jézusba “kapaszkodtam”, nem akartam, hogy véget érjen ez a pillanat és “elmenjen”.

komment
süti beállítások módosítása