Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Sátánisták a Vatikánban

2013. augusztus 21. 09:17 - Andre Lowoa

Nemrég megjelent Vallomásaiban Gabriele Amorth atya, a katolikus egyház római székhelyű főördögűzője kérdésekre válaszolva egy egész fejezetet szentel a "vatikáni sátánistáknak" (257. o.).

Részletek a könyvből:

"Ön azt mondja, hogy egyes szekták kevéssé veszélyesek, mások viszont annál rettenetesebbek...

Valóban, egyeseket nagyon komolyan kell venni, és sajnos mindenhol ott vannak. Még a Vatikánban is megtalálhatók egyes sátáni szekták tagjai.

De kikről van szó? Papokról vagy egyszerű laikusokról?

Papokról, püspökökről, sőt bíborosokról! Olyan személyektől tudom, akik ezt azért tudták megmondani nekem, mert közvetlenül is tudomásuk volt a dologról. És ez egy olyan igazság, amelyet maga az ördög is többször 'bevallott' nekem, mert az ördögűzéseim során erre kényszerítettem...

A pápa is tud róla?

Mi az hogy! Megteszi, amit tud ... Ez egy rettenetes téma. De azt se felejtsük el, hogy XVI. Benedek egy német pápa. Egy olyan országból jön, ahol szilárdan elutasítják, hogy higgyenek ezekben a dolgokban... Tudják, Németországban gyakorlatilag nincsenek ördögűzők... A pápa azonban hisz benne. Háromszor is alkalmam volt beszélni vele, amikor még a Hittani Kongregáció prefektusa volt. Biztosan hisz benne! Sőt, többször is említette nyilvánosan a témát. Többször is fogadott bennünket, Az Ördögűzők Társaságának tagjait. Szép beszédben dicsérte és bátorította a tevékenységünket. Ne felejtsük el, hogy II. János Pál sokat beszélt az ördögről és az ördögűzésről...

Akkor igaz, amit VI. Pál mondott, hogy a sátán füstje igenis bejutott az egyházba...

Sajnos, ez az igazság! Még az egyházban is vannak sátáni szekták hívei. VI. Pál különleges célzása a 'sátán füstjére' 1972. június 29-én hangzott el, és hatalmas botrányt váltott ki. Olyannyira, hogy ugyanazon év november 15-én az egész szerdai beszédét a démonnak szentelte, nagyon erős mondatokat használva. Persze ezzel megtörte a csöndet, és fellebbentette a már túlságosan régóta tartó cenzúra leplét, gyakorlati következményei azonban nem voltak. Személyesen nekem kellett megkongatnom a vészharangot, hogy gyakorlati következményei legyenek. Nekem, aki súlytalan vagyok, aki semmi vagyok..."

Père Gabriele Amorth, Confessions, Mémoires de l'Exorciste officiel du Vatican, Michel Lafon, Condé-sur-Noireau, 2010. december, p. 257-258.


(forrás: Szent Korona Rádió)

komment
süti beállítások módosítása