Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Eric Holmberg: A pokol harangjai

2013. július 18. 17:14 - Andre Lowoa

SZEX

A sátáni filozófia legelkerülhetetlenebb mellékterméke, vagy gyümölcse a mocskos szexszel való megszállottság.

A népszerű video-rendező, Marty Callner, aki pornográf stílusa miatt a Los Angeles Times „Hall of Shame” azaz szégyenlistáján találta magát, így védi erotikus képanyagát: „Valójában a rock a szexről szól.” (Los Angeles Time, 1988. január 24.)

A zeneipar hirdette szex nem az érett és önzetlen Isten adta szeretet, hanem a sátáni alternatíva, mely impulzív, buja és pusztító. Dr. Alan Bloom így ír a The Closing of the American Mind-ban: „A rocknak barbár hatása van, szexuális vágyat ébreszt, nem szeretetet.” (The Closing of the American Mind, 73.o.)

Az Egyesült Államok Florida állambeli, Fort Laudredale kerületi bírója, Jose Gonzalez 62 oldalas ítélete alapján a „2 Live Crew” „As Nasty As They Wanna Be” (Annyira rossz, amennyire akarják) című albuma a történelem első obszcénnak nyilvánított kiadása. Gonzalez szerint a 80 perces LP – amely első számolásra 226-szor használja a „fuck” szót, 87 orál szexre és legalább egy vérfertőzésre való utalást tartalmaz, – „hemzseg a férfi és női nemi szervekre, orál-anál kontaktusra, fellációra, szado-mazochizmusra, erekcióra való utalásoktól. E felvétel egyértelmű célja, hogy zenei líra formájában reprodukálja a szexuális aktust. A cél itt a mocskos gondolatok és vágyak felbujtása, és nem az intellektus és a tudat stimulálása.” (People Weekly 1990. július 2.)

Dr. Bloom itt egy fontos dologra mutat rá. A tiszta erkölcs nem szex-ellenes, de ellenzi a kizsákmányolást. Az általános véleménnyel ellentétben Isten nem ellenzi a szexet, sőt a szex éppen az Ő ötlete volt és úgy alkotott minket, hogy ezt élvezhessük. A szex az emberiség számára alkotott eszköz, melynek segítségével részt vehet az élet egyik legnagyobb csodájában, egy másik emberi lény megteremtésében. (Lásd 1.Mózes 1:28) Röviden, a szex fontos, hatalmas, és gyönyörű dolog.

Mint minden dolog azonban, amely ösztönös erőt tartalmaz, ez is potenciálisan destruktív. George Michael „I Want Your Sex” (a szexed akarom) című dala csak a jéghegy csúcsa. A 19 éves listavezető Bobby Brown-tól, akit 1989 februárjában Giorgiában letartóztattak, mert a színpadon a közönség egyik tagjával szexet szimulált, az arcátlanul pornográf stílusú világsztár Madonnáig, a rock művészek túlnyomó többsége a rockzene templomában morálisan egy szintre került a prostituáltakkal.

Mások finomabban, célozgatásokat és szexuális metaforákat használva gyakorolnak hatást a hallgató ösztöneire. A leplezett illúziók nagy része azonban egyre gyakrabban hihetetlen nyíltságnak ad helyet. Amikor valaki megismeri a bűn múló gyönyörét, egy fontos lelki törvénnyel találja szembe magát: „A bűn csalárdsága” megkeményíti a szívét. (Zsidók 3:13)

George David Weiss, az Amerikai Dalszövegírók Szövetségének elnöke kijelentette: „A dalszövegek, melyek egykor burkolt célzásokat tartalmaztak, most nyilvánvalóak. Valamikor a szöveg művészileg szuggesztív volt, most ordítóan világos. A téma egykor a gyengédség és a szerető kapcsolatok magasztalása volt, most az erőszak és a rideg szex dicsőítése.”

David Gergen a U.S. News and World Report-ban így írt: „A különbség a tegnap és a ma zenéje között annyi, mintha valaki egy hatalmas ugrással a Sport Illustrated fürdőruháitól a Hustler (egy kemény pornóújság) poszter mellékletébe vetné magát.”

Nem kell valakinek szexuálisan naivnak lennie ahhoz, hogy megdöbbenjen azon a burjánzó és perverz viszonyon, mely a rock és a szex között alakult ki. Az idő, és a jó ízlés nem engedi meg, hogy ezt a témát kimerítően taglaljuk. Vessünk azonban egy röpke pillantást az erkölcsi bujaság két alapvető tünetére: az erőszakra és fájdalomra – a saját ellentétébe olvadt szexre – és a szexre, mint vallásra.

A szexuális rabsághoz és nyomorhoz vezető pokoli út egyik utolsó mérföldköve az volt, amikor a szex és az erőszak egyé fonódott. A szex nemcsak, hogy kitöröltetett a szeretet és az odaadás szent témaköréből, hanem egyre alacsonyabb szintre jut, ahogy a gyönyör a fájdalomra és az élet a halálra cserélődik fel. Ez a sátáni téma hihetetlenül elterjedt, és népszerűvé vált a rockzenében.

A People magazin a „Furcsa szerelem” című dalt a „mazochizmus ünnepének” nevezve így írt: „…Hallgasd meg kétszer, és jobban megérted a mazochistákat. Hallgasd meg háromszor, és te is azzá válsz.” (People, 1987. szeptember 28.) A Motley Crue dalszövegei gyakran dicsőítik a kegyetlen, erőszakos tetteket, a csonkítást és a gyilkosságot.

Sok más együttes énekel a nemi erőszak gyönyöréről, a fájdalomról és a degradációról. Lehet-e csodálkozni azon, hogy egy nemrégiben végzett közvélemény kutatás kimutatta, hogy a 6-9. osztályos tanulók többsége a „date rape”-et (jelentése: randi erőszak) megbocsáthatónak tartotta (Rising to the Challenge video a Rhode Island Rape Crisis Centre-t idézve) vagy azon, hogy a szexuális bűncselekmények száma egyre emelkedik a fiatalok között? Még a világi újságok is kapcsolatot vélnek felfedezni ezek között az egykor hallatlan dolgok és a rockzene között. Ahogyan a Szentírás 2000 éves figyelmeztetése szól: „Ne tévelyegjetek, Isten nem csúfoltatik meg; mert a mit vet az ember, azt aratándja is. Mert aki vet az ő testének, a testből arat veszedelmet; aki pedig vet a léleknek, a lélekből arat örök életet.” (Galátziabeliekhez 6:7,8)

Ezt a témát a Frog nevű homoszexuális együttes még tovább viszi. Albumuk borítóján egy kisfiú rózsaszín háromszöget, a harcias homoszexuális mozgalom szimbólumát viseli. Az album egyik dalának címe: „Gather Around for Saviour #2” (Jelentése: Gyűljünk össze a 2. Megváltóért). Az énekes olyan világról beszél, amelyben a gyerekek otthagyják az egyházat, és új messiást követnek: őt.

Ez az istenkáromlás egy másik, nyíltan homoszexuális együttes, a Frankie Goes to Hollywood dalaiban még inkább kifejezésre jut. A gyönyört „Egyedülállónak” hívják, az egyetlen dolognak, ami mindent felülmúl. Grafikájuk továbbfejleszti a szexről, mint vallásról kialakult nézetet Noé és az özönvíz visszataszítóan perverz karikatúrájában. Az állatok Noé napjaihoz hasonlóan kettesével vonulnak. Az, amibe bemennek azonban nem a bárka, az emberiség megváltásának eszköze, hanem egy férfi nemi szerv.

Jézus mindannyiunkat figyelmeztetett, hogy visszatértekor meg fogja ítélni a hitetlen, és megromlott világot: „Amiképpen pedig a Noé napjaiban vala, akképpen lesz az ember Fiának eljövetele is. Mert a miképpen az özönvíz előtt való napokban esznek és isznak vala, házasodnak és férjhez mennek vala, mind ama napig, a melyen Noé a bárkába méne. És nem vesznek vala észre semmit, mígnem eljöve az özönvíz, és mindnyájukat elragadá; akképpen lesz az ember Fiának eljövetele is.” (Máté 24:37-39)

LÁZADÁS

A rockzene melléktermékeinek vizsgálatát folytatva, vessünk egy pillantást ennek a legfontosabb alkotóelemére – a lázadásra.

Blackie Lawlessnek a Wasp együttes tagjának véleménye szerint: „A rock agresszív művészeti forma, tiszta ellenségeskedés és agresszió. Úgy hiszek ebben, mint egy vallásban.” (The Washington Post, 1987 február 8. F2.o.)

Ennek lelki jelentőségét az Ószövetségben találhatjuk meg: „Mert, mint a varázslásnak bűne, olyan az engedetlenség.” (1.Sámuel 15:23) A Bibliában a varázslás a sátánizmussal szinonim, és gyökere a lázadás.

A sátáni lázadás nem a jó őszinte és nemes felkelése a gonosz ellen, vagy az igazság lázadása a hazugsággal szemben, hanem a lázadás gonoszsággal átitatott, anarchisztikus, képmutató és végtelenül destruktív formája. Nem túlzás azt mondani, hogy a lázadás a rocknak nem csupán alkalmi témája, hanem a rock lényege.

A rock és a lázadás annyira összeszövődik, hogy még a rock ipar arra irányuló önkéntes kísérletei is, hogy az emberi tisztesség mértékeihez szabják magukat, alapjaiban meghiúsultak. Vegyük például szemügyre azokat az összetevőket, amelyek együttesen létrehozták a Live Aid-et.

Számos újság, köztük a rock saját magazinja, a Spin is beszámolt arról, hogy a segély nagy része Etiópia kommunista diktátorának kezébe került, és végül csak igen kevesek javára vált. De vessünk csak egy pillantást a teljes képre. Mi jobb megoldás a világ problémáira: a rockzene – vagy Jézus, a világ Világossága?

Ahogyan egy rossz fa nem teremhet jó gyümölcsöt, úgy egy iparág, amely Isten és Igéje elleni lázadásban gyökerezett, sohasem teremhet olyasmit, ami igazán jó. Ahogyan Jézus maga mondja: „A test nem használ semmit: a Beszédek, a melyeket én szólok néktek, lélek és élet.” (János 6:63)



http://idokjelei.hu/2013/01/a-pokol-harangjai-2-resz/

komment
süti beállítások módosítása