Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

2013. március 16. EMLÉKSZEL NINIVÉRE? A KERESZTEMHEZ VEZETÕ ÚT VÉREMMEL VAN MEGJELÖLVE

2013. március 16. 09:06 - Andre Lowoa

EMLÉKSZEL NINIVÉRE?


1991. augusztus 6.

Ments meg minket Jézus!
Várd meg Uram, míg minden gyermeked megtér eljöveteled elõtt! Trónod hamarosan leszáll közénk, de készen vagyunk-e mindannyian? Engedd meg folyódnak, amelynek vize felfrissíti a száraz városokat, hogy öntsön el minket! Uram, járj át minket! Árassz el minket! Ostromolj meg minket, és ha egyszer már bennünk vagy, városaid nem esnek el többé! Szenteld meg hajlékodat! Tégy istenivé 1 minket!

A Felkent megáld téged és sürget, hogy imádkozz! Ne keseredj el! 2 Elegendõ idõt adok nektek a megújulásra, de vajon megérti-e nemzedéked? Vajon készek-e megváltoztatni életüket? Látnod kell, gyermekem, hogy mennyi támadás ér engem nap mint nap. Meddig kell tûrnie Felkentednek e sértéseket?… Van-e valami mondanivalód számomra leányom?… Nem hallok tõled semmit!…

Kegyelem! Hozzám hasonlóan mindannyiunknak kegyelemre van szükségünk, hogy visszatérjünk Hozzád. Semmit sem tudtam Rólad Uram, és arról sem, hogy mennyire megbántottalak Téged Uram, ameddig kegyelmeddel el nem jöttél hozzám.

Imádkozz akkor testvéreidért! Megmondtam, hogy Szodomának nem lesz olyan rossz sora, mint e nemzedéknek. Emlékszel Ninivére? Nagy büntetés várt rájuk, de hallgattak Jónásra, az én szócsövemre, és a legnagyobbtól kezdve a legkisebbig… mindnyájan böjtöltek. Megbánták bûneiket és megfogadták, hogy megváltoztatják életüket és szentül fognak élni.

“Vegyétek szemügyre az õsi utakat, és kérdezõsködjetek a régi ösvényekrõl, melyik volt a jó út?” 3

Keresd az igazságot leányom! Boldog az az ember, aki követi tanácsomat. És hadd mondjak még valamit. Én, a Felkent, körülveszlek benneteket tüzemmel és felemésztelek benneteket, hogy új életet adjak lelketeknek. Már csak kevés idõ van. Az irgalmasság és a kegyelem ideje majdnem véget ért. Nem titkolom el terveimet, és nem rejtem el Arcomat, hanem kinyilvánítom, mint eddig még sohasem.
És nektek, szeretteim, az a dolgotok, hogy menjetek és terjesszétek el ezeket az üzeneteket a második pünkösdrõl, és arról, amit a Szentlélek tanít.


1 az isteni természet részeseivé
2 Valahogyan úgy éreztem, hogy imáim nem elegendõek, és másoké sem, akik imádkoznak, mert olyan kevesen vagyunk.
3 Jer 6,16.

A KERESZTEMHEZ VEZETÕ ÚT VÉREMMEL VAN MEGJELÖLVE


Rhodos, 1991. augusztus 6.

Lelkem a te lelkeddel van. Én töltelek el téged. Ó Szentséges Szívem Vassulája, mindig tartsd emlékezetedben e szavakat:

A kereszthez vezetõ út Véremmel van megjelölve,

és mindazokat megáldom és felkenem, akik készségesen rálépnek erre az útra. Téged énmiattam üldöznek. Ne félj! Közeledben vagyok, melletted vagyok, hogy bátorítsalak. Téged elítéltek, de csak a világ ítélt el. Miattam lettél kegyvesztett emberi ajkak által. Örvendezz, mert engem is elítéltek! Hiszen megmondtam, hogy senki sem nagyobb Mesterénél! Néped gúnytárgya vagy 1 , de én, te a Királyod is az voltam. Amikor megostoroznak téged a Kálváriára vezetõ úton, véred egybefolyik az enyémmel. Ajánlhatok-e neked ennél nagyobb kegyelmet, mint hogy dicsõségemre élõ feszületté alakítalak? Amikor meglátom, hogy lábad roskadozik, felemellek és mint bárányt vállamra veszlek. Jöjj, velem mindig biztonságban leszel.

Jézus, Te vagy az én reményem, erõm, örömem és énekem. Mindig Szentséges Szívedbe menekülök.

IMÁDKOZZATOK, IMÁDKOZZATOK, IMÁDKOZZATOK!
ÉS TARTSATOK KI AZ IMÁDSÁGBAN!

Rhodos, 1991. augusztus 10.

Én vagyok kéri, hogy naponta adjátok át magatokat nekem! Keressetek, és meg fogtok találni. Szent Édesanyátokkal együtt mondom nektek: imádkozzatok, imádkozzatok, imádkozzatok, tartsatok ki az imádságban! A Sátán olyankor jön, amikor alusztok. Ne adjatok helyet számára! Imádkozzatok, mert az imádság a ti fegyveretek a Sátán ellen! A Szeretet szeret Téged.

1991. augusztus 11.

Athén és Rhodos ifjúsági imacsoportjaihoz:

Megmondtam, hogy a világosság gyermekei vagytok. Ehhez még hozzáteszem: és Szentséges Szívemben van lakóhelyetek. Ne feledjétek, hogy nagy az én szeretetem irántatok! Ezt soha, soha ne feledjétek!

Majd azt kérte Jézus, hogy olvassuk el a Kor 3,5-17 versét.


1 sok görögkeleti teológus és szerzetes gúnyol engem

komment
süti beállítások módosítása