Jézus az Emberiséghez

Ne feledjétek, a sátán, a test vágyai által ellenőrzi az embert, mint az élelmiszer, ruházat, szex, ingatlanok, autó, szabadság, luxusélet, zene, alkohol s híres személyek istenítése által.

Ő mindig vezet

2008. október 25. 20:39 - Andre Lowoa

Isten nem tette nehézzé, hogy megtaláljuk az Ő akaratát az életünkre nézve. Nagyon szomorú, hogy sok keresztény ennek épp fordítottját hiszi. Hogy Isten akarata nagyon misztikus, titokzatos dolog, és ha majd elég szellemi lesz, akkor esetleg megtalálja, vagy ha 40 éven át szoros közelségben jár Istennel, akkor lehet, hogy egy részére rájön. De ez nem igaz. Ez egyáltalán nem igaz, mert Istennek nem az az érdeke, hogy elrejtse előlünk az akaratát. Nem érdeke, hogy távolivá és titokzatossá, elérhetetlenné tegye azt.

Ez ugyanúgy működik, mint egy szülő és egy gyerek közötti kapcsolat. A szülő próbálja elrejteni az akaratát a gyermeke elől? Persze, hogy nem. Láttál már olyan tinédzsert, aki ül a lépcsőn a fejét a kezére hajtva, és azon szomorkodik, hogy nem tudja mi a szülei akarata. Van ugyanis egy kapcsolatuk. Isten is mindig megmutatja, hogy mi az akarata, nem ez a probléma. Ha csak azt követnék, amit tudnak, ha csak járnának annak a világosságában, amit tudnak. És ha megtennék azt, amit látnak és tudnak. Isten elvezet téged az á pontból a b pontba, lépésről lépésre. Az útján tart téged, az Ő akaratából, nem kell e felől aggódnod. Isten ezt megteszi érted. Évekkel ezelőtt láttam ezt.

Az ördög akkora hazug, olyan megtévesztő, azt akarja, hogy te azt hidd, soha nem találod meg Isten akaratát. Hogy soha nem leszel olyan szellemi, hogy tudhasd mi Isten akarata a számodra. De ő hazug, ő a hazug. Amit ilyenkor el akar érni az az, hogy a fókuszod önmagadon legyen. Mert akkor azon gondolkozol, hogy igen, én vagyok itt a fontos, az én képességemről van a szó, képes vagyok-e hallani Istentől. Van-e elég hitem ehhez, eléggé érzékeny vagyok-e erre? Én, én, én, én. Amikor így gondolkozol, akkor az ördög ott terem, és azt mondja, hogy nem, nem vagy képes! Persze, hogy nem. Nincs elég hited, nem vagy elég okos, nem ismered az Igét annyira, hogy tudhatnád. Az ördög mindig azt mondja neked, hogy: nem. De ő hazug, megtévesztő, ne higgy neki, ne hallgasd. Nem kell várnod, míg valakit piros öltönyben látsz szarvakkal, meg egy vasvillával a kezében. Mert ha valami elbátortalanít, ha elviszi a szelet a vitorládból, akkor az az ördög.

Isten soha nem akar elbátortalanítani, Isten nem mondja neked azt soha, hogy nem teheted meg. Isten soha nem mondja azt, hogy nem vagy elég okos, nem vagy képes valamire, nem vagy elég jó. Isten ezt soha nem mondja neked. Isten azt mondja neked: mindent meg tudsz tenni, mindenre van erőd a Krisztusban, Aki téged megerősít!

Minden olyan dolog, könyv, kazetta, tv-műsor, ami valami pluszt ad, az Istentől van, és ezt onnan tudhatod, hogy valami jót kapsz, és nem elvesz tőled valamit. Nem rabol ki a hitedből, a bátorságodból. Még akkor is, hogyha valami kiigazít. Tudod, az Úr ki fog igazítani, egy kicsit elnáspángol, de amikor vége van, akkor jól érzed magad. És azt mondod: ó, tényleg elrontottam, szükségem volt erre, hogy lássam, mit kell tennem, hova megyek, és most tudom, hogyan kell megtennem.

Isten Igéje mindig bátorít. Isten Szelleme is bátorít. Az ördög mindig arról akar meggyőzni, hogy nem tudod megtalálni Isten akaratát, de ez hazugság. Amikor ezt évekkel ezelőtt megláttam, a földön feküdtem éppen, és imádkoztam. Az egész dolog betöltött, és nagyon boldog voltam. Ugye ti is sírtatok már örömötökben? És aztán nevettetek is. Én éppen ezt tettem, aztán felkeltem, és azt mondtam: bizony bevégzem a futásomat, és bizony sikerrel végzem a dolgomat. Rájöttem, mert megláttam akkor, hogy az én hitem az nemcsak önmagamban van, hanem az én hitem Őbenne van. A hitem az Ő irántam való szeretetében van. És akkor meggyőződtem arról, hogy sikerrel végzem az utamat. Elvégzem a futásomat itt a földön, befejezem, befutom, és beérek a célba. Elvégzem azt, amire engem Isten idehelyezett a földre, és az Úr előtt fogok állni, és azt fogom hallani: jól van, szolgám, hűséges szolgám!

Mert van hitem Isten irántam való szeretetében. Ő szeret engem, és szeret téged. Azt értem ez alatt: hogy, ha én nem értek meg egy dolgot, akkor Isten megint elmondja nekem, és ha akkor sem értem meg, akkor újból elmondja majd. És hogyha nem hallom meg, akkor Isten felhangosítja majd, és ha akkor se értem meg, akkor küld három embert az utamba, és majd ők mondják meg. Azt mondják: hé, Keith, nem figyelsz oda. És ha én elesek, akkor Ő felemel engem, és ha rossz irányba megyek, akkor azt mondja: hé, hé, nem arra, gyere erre. Ő megteszi, hiszed ezt?

Akkor mondd ki hangosan: én is sikerrel végzem a dolgom, mert Isten szeret engem.

Szülők, szeretitek a gyerekeiteket, és nem fogtok csak ácsorogni és figyelni, hogy tudatlanul a pusztulásba mennek, és nem fogjátok ilyenkor azt mondani: ó, igen, de nem fedhetem fel az akaratomat a gyermekeim számára, majd maguk rájönnek. Nagyon sokszor a szülők inkább túl sokat mondanak a gyerekeiknek. A Mennyei Atyád jobban szeret téged, mint a természetes szüleid itt a földön. Nem rejti el az akaratát, a tervét előled. A Szent Szellem benned lakozik a nap 24 órájában. Felfed dolgokat, megmutat dolgokat, vezet, irányít, hogy bekerülj Isten tökéletes akaratába, és hogy eljuttasson arra a helyre a Krisztus Testében, az áldásod helyére.

 

- Keith Moore -

komment
süti beállítások módosítása